آفتاب

شوخی اوباما ضمن همدردی با مردم آلمان به خاطر تیراندازی های مونیخ

شوخی اوباما ضمن همدردی با مردم آلمان به خاطر تیراندازی های مونیخ

نیویورک- ایرنا- باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا، بدنبال انتشار خبر تیراندازی دریک مرکز خرید شهر مونیخ آلمان ضمن ابراز همدردی با مردم این کشور و اشاره به نقش پلیس در حراست از زندگی روزمره مردم؛ به این که دخترش بزودی از اوجدا خواهد شد پرداخت و با به خنده افتادن موجب خنده خبرنگاران شد.

به گزارش ایرنا، اوباما روز جمعه ( اول مرداد) دقایقی بعد از انتشار خبر تیراندازی در شهر مونیخ آلمان که به مرگ 9 نفر و مجروح شدن 16 نفر دیگر منجر شد؛ با حضور در جمع خبرنگاران ضمن ابراز همدردی با مردم آلمان، بر حمایت کامل و همه جانبه کشورش از آلمان در صورت نیاز تاکید کرد.
وی درادامه به نقشی که نیروهای پلیس در حراست از زندگی روزمره مردم و حفظ امنیت جامعه دارند، اشاره کرد و با یادآوری مراحل مختلف زندگی مردم جامعه و تربیت کودکان و فرستادن آنها به مدرسه اضافه کرد که در مقطعی از زندگی؛ کودکان پدران و خانواده خود را ترک می کنند و به دنبال زندگی خود می روند.
اوباما که با این اشاره از احتمال جدا شدن دختر بزرگ خود مالیا در آینده نزدیک سخن می گفت، دراین لحظه به خنده افتاد وگفت 'ببخشید! من بیش از حد موضوع را شخصی کردم' که همین مساله باعث خنده خبرنگاران شد.
اروپام4-541**9054**1485
کد N1355735

وبگردی