آفتاب

امام جمعه همدان: موضوع حقوق های نامتعارف کام ملت و رهبری را تلخ کرد

امام جمعه همدان: موضوع حقوق های نامتعارف کام ملت و رهبری را تلخ کرد

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: موضوع پرداخت حقوق های نامتعارف کام و ذائقه ملت و رهبری را تلخ و عواطف مردم را جریحه دار کرده است.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه کسب ثروت حرام دنیا و آخرت گناهکاران را از بین می برد ادامه داد: ثروت حلال بهترین یاری گر انسان در دنیا است، زیرا که فقر با کفر مرز مشترک دارد و کفر زاییده فقر است.
امام جمعه همدان با اشاره به وجود فاصله طبقاتی در جامعه افزود: فاصله طبقاتی، اشرافی گری، لوکس گرایی در برخی مناطق کشور بیداد می کند.
آیت الله محمدی در ادامه سخنانش با اشاره به دموکراسی کشورهای غربی ادامه داد: امروز به نام دموکراسی، مردم بسیای از کشورها از جمله عراق و سوریه را آواره کرده اند.
وی به اتفاقات کشور ترکیه نیز اشاره کرد و معتقد است که عده ای می خواهند امپراتوری عثمانی را در این کشور زنده کنند و به این هدف مردم بسیاری را به خاک و خون کشیده اند.
وی همچنین با اشاره به سالروز برگزاری اولین نمازجمعه بعد پیروزی از انقلاب اسلامی افزود: شرکت در نماز جمعه امری ضروری است چرا که وحدت در میان مسلمانان را نشان می دهد.
7523/6993/ 6042
کد N1354921

وبگردی