آفتاب

استقبال مردم گنبدکاووس از آقچه لی و مسافر دو بازیکن تیم ملی والیبال

استقبال مردم گنبدکاووس از آقچه لی و مسافر دو بازیکن تیم ملی والیبال

گنبدکاووس - ایرنا - رسول آقچه لی و اسماعیل مسافر دو بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال جوانان ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام نایب قهرمانی رسیدند، با استقبال جمعی از مردم و مسئولان این شهرستان وارد زادگاهشان شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم استقبال از این دو بازیکن ارزنده تیم ملی والیبال که عصر سه شنبه برگزار شد، معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس و برخی پیشکسوتان رشته والیبال به همراه جمعی از مردم این شهرستان حضور داشتند.
آقچه لی و مسافر دو بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال جوانان ایران درمسابقات قهرمانی آسیا بودند که در بیشتر بازی های تیم ملی رسول آقچه لی، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران به عنوان امتیازآورترین بازیکن بازی ها شناخته می شد.
تیم والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی چین تایپه برگزار شد، به ترتیب تیم های ترکمنستان، قطر، هنگ کنگ، سریلانکا، کره جنوبی، قزاقستان و ژاپن را شکست داد و در دیدار نهایی با قبول شکست در برابر تیم چین، به مقام دوم دست یافت.
تیم والیبال جوانان ایران با کسب مقام دوم این مسابقات، سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان را نیز کسب کرد ضمن اینکه با این مدال نقره، تعداد مدال های والیبال ایران در رده سنی جوانان آسیا به 10 رسید.
والیبالیست های جوان ایران درمجموع 5 طلا، 3 نقره و 2 برنز در تاریخ مسابقات جوانان آسیا کسب کرده اند و دومین تیم پر افتخار مسابقات محسوب می شوند.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و از گذشته به عنوان پایتخت والیبال ایران مشهور است.
/3039/1860
کد N1351109

وبگردی