آفتاب

110 اردوی جهادی خدمات رسانی البرز در مناطق محروم 14 استان

110 اردوی جهادی خدمات رسانی البرز در مناطق محروم 14 استان

کرج- ایرنا- مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی استان البرز گفت: در تابستان سال جاری 110 اردوی خدمات رسانی و محرومیت زدایی در 14 استان توسط بسیج سازندگی این استان برگزار می شود.

مهران طیران روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اردوها توسط سه هزار و 821 نفر جهادگر برادر و خواهر اقشار مختلف دانشجو، طلبه و محلات در قالب 86 گروه جهادی البرز برگزار می شود.
وی اظهار داشت: از این گروه های اعزامی، 53 گروه در قالب اردوهای هفت روزه به تعداد 2 هزار و 762 نفر و 33 گروه نیز به صورت اردوهای 10 روزه به تعداد یک هزار و 59 نفر جهادگر فعالیت خواهند کرد.
وی گفت: بر اساس برنامه پیش بینی شده یک هزار و 321 نفر از جهادگران، خواهر و 2هزار و 923 نفر برادر هستند.
طیران اضافه کرد: این جهادگران خدمات خود را در استان های البرز، سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، مازندران، اردبیل، خوزستان، کردستان، هرمزگان، گیلان، خراسان شمالی، کرمانشاه، سمنان، لرستان و قم ارایه می کنند.
**اعزام یک گروه جهادی به عتبات عالیات
مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی استان البرز افزود: یک گروه جهادی محلات نیز در مرداد ماه جهت کمک به بازسازی عتبات عالیات به عراق اعزام خواهد شد.
وی از تمام افرادی که علاقمند به حضور در اردوهای جهادی هستند خواست با توجه به وضعیت خود با مراجعه به شعب بسیج سازندگی در حوزه ها و نواحی بسیح محلات، دفاتر بسیج دانشجویی، دانش آموزی و طلاب مراجعه و اقدام به نام نویسی کنند.
6156/1535
کد N1350239

وبگردی