آفتاب
با حکم وزیر کشور؛

سامانی به سمت سرپرستی قائم مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان ها منصوب شد

سامانی به سمت سرپرستی قائم مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان ها منصوب شد

تهران - ایرنا - وزیر کشور در حکمی سید سلمان سامانی را به سمت سرپرستی قائم مقام وزیر درامور مجلس وهماهنگی استان ها منصوب کرد .

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به سید سلمان سامانی آمده است: با توجه به تعهد، سوابق ارزشمند و توان اجرایی موثر به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به سرپرستی قائم مقامی وزیر در امور مجلس و هماهنگی استانها منصوب می کنم.
در ادامه این حکم بیان شده است: ارتقاء سطح مراودات و تعاملات مربوط به امور مجلس ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، بررسی طرح ها ، لوایح و همچنین ضرورت هماهنگی کلیه بخش های وزارت متبوع در مسایل مربوط به نمایندگان مجلس با جنابعالی از جمله اموری است که انتظار دارد از طریق برنامه ریزی اصولی و مناسب نسبت به تحقق آن اهتمام فرمایید.
وزیر کشور همچنین در این حکم آورده است: توفیق روز افزونتان را در پیروی ازمنویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ' مدظله العالی ' در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه قادر متعال خواستارم.
به گزارش ایرنا، سید سلمان سامانی رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور است و در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری رئیس هیات بازرسی این انتخابات بود.
سیام*9254**1429
کد N1344313

وبگردی