آفتاب

سامانه طراحی آنلاین سوله ساخته شد

سامانه طراحی آنلاین سوله ساخته شد

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از طراحی و ساخت سامانه طراحی آنلاین سوله توسط یک شرکت دانش‌بنیان در این شهرک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی کشمیری گفت: محققان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق شدند برای کمک به بهبود فضای تولید و تحقق اقتصاد دانش بنیان سامانه طراحی آنلاین سوله را ایجاد و راه‌اندازی کنند.

وی افزود: محققان در این شرکت دانش بنیان از سال ۸۸ اقدام به تدوین نرم‌افزار سوله‌پرداز کردند ولی از آنجا که این سامانه مانند بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر، محدودیت‌ها و مخاطبان ویژه‌ای داشت به همین دلیل درصدد آمدند تا درراستای گسترش فناوری‌های نو و ارایه اطلاعات بر بستر دیجیتال سامانه طراحی آنلاین سوله را طراحی کنند.

امید خالدان، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این شرکت برای طراحی این سامانه مطالعات گسترده‌ای در حوزه IT و عمران کرده و همچنین تلاش‌های متعددی از سوی واحد تحقیق و توسعه این شرکت صورت پذیرفت، ادامه داد: در نهایت این سامانه پس از طی چندین ماه تلاش مجدانه در این زمینه، به همت کارشناسان واحد تحقیق و توسعه شرکت تدوین شد.

وی در خصوص مزایای این طرح افزود: سامانه طراحی آنلاین سوله به صورت کاملاً خودکار و بدون دخالت انسان، عدم نیاز به کاربر حرفه‌ای، صرفه‌جویی در زمان، بدون نیاز به فروش نرم‌افزار، آموزش، خدمات پشتیبانی از مزیت های این طرح به شمار می روند.

به گفته وی، حذف سختی‌های استفاده از نرم‌افزار اصلی مانند بروزرسانی، فعال‌سازی، قفل سخت‌افزاری و نصب نسخه‌های خاص اتوکد و sap و اکسل و ... و دریافت نقشه سوله مورد نظر با دسترسی به اینترنت در هر جای جهان بدون نیاز به قفل سخت‌افزاری، ارزان‌تر تمام شدن طراحی برای مصرف‌کننده به دلیل کاهش هزینه‌های جانبی تولید بدون نیاز به معرفی و آموزش و بازاریابی و پشتیبانی در سایر کشورهای جهان، سرعت در طراحی، دقت بالا و بی‌نیازی از هرگونه نرم‌افزار عمرانی از دیگر ویژگی‌های این سامانه هستند.

کد N1338476

وبگردی