آفتاب

فروش ویژه ویلا در مناطق غرب مازندران

فروش ویژه ویلا در مناطق غرب مازندران

غرب مازندران به دلیل وجود زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی، در میان سایر استان های کشور از پتانسیل بالایی برخوردار است. از این ویژگی می توان در جهت رونق منطقه بهره برد و برای تجارت با کشورهای خارجی استفاده کرد.

مهندس محمدصالح خويي به عنوان يكي از نیروهای علمی مازندران و کشور که عضو هیئت بنیاد ملی نخبگان کشور شد در سخنانی با اشاره به بی توجهی هایی که به غرب مازندران شده است گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار باید 3 عنصر پول، قدرت و علم را باید در کنار هم داشته باشیم. مسایل غرب مازندران را بایستی از دریچه علمی مورد بررسی قرار داد.

وي ادامه داد: سالانه 10 میلیون گردشگر به غرب مازندران سفر می کنند و بیش از یک میلیون شغل و درآمدهای هنگفتی برای منطقه ایجاد می کنند، اما امکانات و تسهیلات مناسب گردشگری در منطقه بسیار ضعیف است و گردشگران هم تنها به صورت فصلی از منطقه بهرهمند می شوند در حالی که در برخی از کشورها که یک چهارم طبیعت ما را هم ندارند اما بیشترین و بهترین استفاده را از آن می برند.

شرکت سازه‌ گستر شمال ، مجموعه‌ای از به‌روزترین فروش زمین در شمال و ویلاها و زمین ها را در شمال کشور و فروش ویلا رامسرتا محمود آباد برای فروش به مشتریانی که به‌ دنبال محلی برای سرمایه‌گذاری هستند، فراهم کرده است.

پس از بهره‌برداری از آزادراه تهران-شمال تا پایان سالجاری و کاسته شدن 70کیلومتر از مسیرتهران-شمال، ویلا شمال شرکت سازه ‌گستر شمال با موقعیت و دسترسی ویژه، محلی استراتژیک برای گردشگری و سرمایه‌گذاری است.

نوشهر یکی ازقطب‌های اقتصادی منطقه و نزدیک‌ترین شهر شمالی به تهران و کرج است که در آستانه تبدیل به منطقه آزاد تجاری و اقتصادی قراردارد. همچنین فرودگاه این شهر درحال حاضر دارای پروازهای روزانه به تهران، مشهد، شیراز و اهواز و بالعکس است.

منطقه نوشهر و چالوس دارای ویژگی‌های گردشگری منحصر بفردی است و پس از راه‌اندازی این آزادراه نیز منطقه ویژه‌ای برای گردشگران خارجی می‌شود که از اروپا، استرالیا و کشورهای حاشیه خلیج فارس، پس از رسیدن به فرودگاه مهرآباد خود را به این خطه سرسبز می‌رسانند.

امکان طی کردن مسیر جنگل تا دریا و بالعکس با پای پیاده، یکی از ویژگی‌های گردشگری نوشهر و چالوس است.
شرکت سازه گستر شمال فعال در زمینه فروش زمین شمال بهترین موقعیت فروش زمین مازندران را در سایت sazehgostarshomal.com و در کانال تلگرام ویلا و ویلا تلگرام ارائه می دهد.

2121

کد N1333626

وبگردی