آفتاب

امام جمعه موقت ایلام: قوای سه گانه با غارتگران بیت المال برخورد کنند

امام جمعه موقت ایلام: قوای سه گانه با غارتگران بیت المال برخورد کنند

ایلام - ایرنا - امام جمعه موقت ایلام گفت: قوای سه گانه باید با غارتگران بیت المال برخورد کنند تا دیگر شاهد اینگونه ناهنجاری ها در کشور نباشیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: یکی از مسائلی که در فرمایش های رهبری در چند دیدار اخیر ایشان مطرح شده است برخورد و مجازات افرادی است که حقوق ها و پول های نامتعارف دریافت کرده و به بیت المال دست اندازی کرده اند.
وی اضافه کرد: در حالی که جوانان ما برای گرفتن وام ازدواج با مشکلات و موانع متعدد روبرو هستند برخی افراد پول های کلان بیت المال را سهم و حق خود می دانند.
امام جمعه موقت ایلام گفت: برخورد با این افراد از مطالبه های مردم و رهبری است و رئیس جمهوری در پی فرمایش های رهبری اقدام های مناسبی انجام داده است.
حجت الاسلام مرادبیگی اضافه کرد: ایستادگی و مقابله در مقابل دشمن یکی دیگر از فرمایش های رهبری در دیدار با دانشجویان است.
وی گفت: آمریکا هیچگاه نمی خواهد نظامی که بانی تفکر جدیدی در منطقه و جهان شده است پابرجا بماند و دشمنی با نظام اسلامی را همواره دنبال می کند بنابراین ایستادگی در مقابل نظام سلطه باید همواره مدنظر قرار گیرد.
حجت الاسلام مرادبیگی اضافه کرد: بر اساس فرمایش رهبری در بحث برجام دشمنی آمریکا با نظامی که برخاسته از دین اسلام، رهبری، خون شهدا و ایستادگی و مقاومت مردم است برای ما ثابت شده است.
امام جمعه موقت ایلام گفت: آمریکا خطرناک ترین نقشه ها را علیه ما طراحی کرده است اما با ایستادگی و مقاومت مردم با شکست مواجه شده است.
حجت الاسلام مرادبیگی اظهار کرد: جریان اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری باید در کشور شکل گیرد تا مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان برطرف شود.
وی گفت: مساله بیکاری ازدواج جوانان را به تاخیر انداخته است و باید با حمایت از تولید داخلی این مشکل برطرف شود.
امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: مردم استان باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند و هنگام تفرج در طبعیت مراقب جنگل ها باشند تا از بروز آتش سوزی ها پیشگیری شود.
6032/6034 / 1876
کد N1332535

وبگردی