آفتاب

امام جمعه سمنان برخورد جدی قوای سه گانه با حقوق های غیر متعارف را خواستار شد

امام جمعه سمنان برخورد جدی قوای سه گانه با حقوق های غیر متعارف را خواستار شد

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به موضوع پرداخت حقوق های غیر متعارف در کشور گفت: قوای سه گانه به ویژه دولت باید نسبت به حقوق غیر متعارف در کشور برخورد جدی کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز چهارشنبه در آیین اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی بزرگ شهرستان سمنان افزود: مردم از منابع مختلف موضوع حقوق های غیر متعارف را شنیدند و منتظر هستند دولت در عمل این موضوع را مورد ییگیری قرار دهد چرا که مردم از قوا انتظار دارند.
وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر این که این موضوع باید پیگیری و به اطلاع مردم رسانده شود، گفت: آنچه که مهم است قوای سه گانه باید در این ارتباط عزم خود را جزم و با این مساله برخورد کند و به نتیجه برساند.
امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد : از زبان مردم در این خطبه های نماز با صدای رسا اعلام می کنم مسئولان قوای سه گانه ، مردم منتظر عاجلانه عمل شما در خصوص حقوق های غیر متعارف هستند.
شاهچراغی ادامه داد: درست نیست کسانی در جامعه افطار و سحر خود را با نان و چای صرف کنند و دبیران و معلمان پس از 40 سال تدریس حقوق اندک بگیرند و دیگران حقوق های نجومی دریافت کنند.
وی در بخش دیگری با اشاره به آزادسازی منطقه فلوجه عراق ، انفجار در مناطق شعیه نشین عملکرد برخی کشورهای اسلامی بوسیله گروه تکفیری داعش را محکوم کرد و افزود: امیدواریم شاهد مرگ داعش باشیم و جشن عمومی جهانی و کشوری مرگ این گروه تکفیری را برگزار کنیم.
وی عید فطر را عید سعید اسلامی و عید خدایی و جشن ملی اعلام و اضافه کرد: روزه داری و عبادت در درگاه خداوند و شب زنده داری در ایام لیالی قدر به معنای آن است که پاک باشیم و پاک زندگی کنیم و مال و جان ما پاک باشد.
وی بیان کرد: رستگاری انسان در دنیا و آخرت به دو چیز پاکی جان و پاکی مال است یعنی جان ما به وسیله نماز و مال ما به وسیله زکات فطره پاک می شود و نماز رابطه بین انسان و خداست و این ارتباط باید همیشگی باشد و همیشه حفظ شود.
7470/6026/ 1257
کد N1330421

وبگردی