آفتاب

478 زندانی جرائم غیر عمد خوزستان چشم انتظار دستان خیران

478 زندانی جرائم غیر عمد خوزستان چشم انتظار دستان خیران

اهواز- ایرنا- رئیس ستاد دیه استان خوزستان گفت : در حال حاضر 478 نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان خوزستان برای آزادی خود چشم انتظار کمکهای مردم خیر هستند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام قدرت هاشمی نیا یکشنبه شب در آیین جشن گلریزان ستاد دیه استان که به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان در سرسرای سازمان آب و برق استان باحضور جمعی از مسئولان و خیران استان برگزار شد اظهار کرد: در زمان حاضر حدود 12 هزار و 300 زندانی در زندان های استان به دلایل مختلف دوران محکومیت خود را سپری می کنند.
وی افزود: زندانیان جرائم غیر عمد در استان خوزستان در مجموع 140 میلیارد ریال بدهکار هستند که در جشن گلریزان امشب خیران 40 میلیارد ریال آن را تقبل کردند.
وی گفت: 100 میلیارد ریال دیگر برای آزادی این زندانیان نیاز است که در صورت مشارکت سایر خیران می توانیم بزودی شاهد آزادی این زندانیان باشیم.
وی ادامه داد: در زمان حاضر چشمان خانواده های این زندانیان به دستان خیران و نیکوکاران استان دوخته شده تا آنان بار دیگر نشاط را برایشان به همراه بیاورند.
وی گفت: بیش از آنکه این زندانیان خود از زندان متنبه شوند خانواده های آنان در مضیقه و مشکلات به سر می برند و امیدواریم خیران با درک این موضوع نسبت به آزادی آنان اقدام نمایند.
وی بیان کرد: در سال گذشته به همت خیران استان 380 زندانی جرایم غیرعمد از حبس رها شدند و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.
استان خوزستان با جمعیتی بالغ بر پنج میلیون نفر و 27 شهرستان یکی از استانهای مهم اقتصادی کشور است.
شبد/7152/6064/ 3404
کد N1326914

وبگردی