آفتاب
کیهانیان در نامه ای به وزیر کشور:

آماده حل مشکلات بیکاری یک استان در بازه زمانی سه ساله هستیم/ تشکیل پارلمان ملی دبیران کل احزاب در دستور کار قرار گیرد

آماده حل مشکلات بیکاری یک استان در بازه زمانی سه ساله هستیم/ تشکیل پارلمان ملی دبیران کل احزاب در دستور کار قرار گیرد

تهران - ایرنا - دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در نامه های جداگانه به وزیر کشور و معاون سیاسی وی اعلام آمادگی کرد تا این جمعیت مشکلات بیکاری و معضلات مبتلا به یک استان دلخواه( بعنوان پایلوت) را در بازه زمانی سه ساله حل کند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، در نامه علی کیهانیان خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی و محمد حسین مقیمی آمده است: براساس بیانات رییس جمهوری درضیافت افطار در جمع فعالان سیاسی کشور، مبنی بر ضرورت همکاری تشکلها و جناحهای سیاسی پیشنهاد ایشان برای برگزاری جلسات ماهانه به منظور بررسی مسایل اصلی کشور و ارایه راه حلهای مناسب با خرد جمعی به استحضار میرساند که جهت تحقق این امر تشکیل پارلمان دبیران کل احزاب کشور پیشنهاد می شود که علاوه بر ایجاد انگیزش ، فضای عادلانه را برای حضور کلیه احزاب و تشکلها را فراهم می کند.
در ادامه این نامه بیان شده است: این پارلمان ماهی یک جلسه تشکیل و با حضور نمایندگان سران سه قوه و نماینده رهبر معظم انقلاب رسمت یافته و به بحث و بررسی مسایل کلان کشور پرداخته و راه حلهای مناسب را ارایه کنند.
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در این نامه ضمن درخواست جلسه حضوری همکاری خود را در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و انجام تکلیف در مساعدت با حکومت، به خصوص دولت تدبیر و امید در پیگیری تشکیل پارلمان دبیران کل احزاب و تحقق جلسات ماهانه اسلامی بعنوان مبتکر این پیشنهاد آمادگی خود را اعلام کرده است.
کیهانیان همچنین آمادگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی را برای تقبل حل مشکلات بیکاری و معضلات مبتلا به یک استان دلخواه( بعنوان پایلوت ) ، در بازه زمانی سه ساله به طوری که آمار بیکاری و در آمد استان پس از زمان مذکور به رشد بالای 50 درصد وضعیت تحویل شده برسد، اعلام کرده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در ضیافت افطار با فعالان سیاسی کشور نقد و خیرخواهی را حق و وظیفه همگانی دانست و اظهارداشت: نقد با تضعیف کاملا متفاوت است. همه احزاب و جناح ها در کشور باید با وحدت و تلاش مشترک برای کاستن از مشکلات کشور، 40 سالگی انقلاب اسلامی را به یک جشن بزرگ ملی در برابر جهانیان تبدیل کنیم.
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت یازدهم یک دولت فراجناحی است، اظهارداشت: از ابتدای فعالیت دولت تلاش داشتم تا نمایندگان جناح ها با افکار مختلف دور میز دولت و برای آبادانی کشور تلاش کنند.
روحانی در این نشست همچنین به جناح ها و تشکل های سیاسی پیشنهاد داد که نمایندگان آنان ماهانه نشستی را برگزارکنند و در آن به بررسی و ارائه راهکار درباره مسایل و معضلات اصلی کشور بپردازند که همگان روی آن اشتراک نظر دارند.
سیام*9254**
کد N1323931

وبگردی