آفتاب

700 هزار فلسطینی در محاصره شدید نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن

700 هزار فلسطینی در محاصره شدید نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن

تهران – ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی پس از عملیات شهادت طلبانه روز گذشته (جمعه) به دست یک فلسطینی، 700 هزار فلسطینی را در شهر الخلیل کرانه باختری تحت محاصره شدید نظامی قرار دادند.

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الان، پس از عملیات روز جمعه یک فلسطینی در جنوب شهر الخلیل و تیراندازی به یک خودروی شهرک نشینان صهیونیست که در جریان آن یک صهیونیست کشته و چهار نفر زخمی شدند، نظامیان رژیم صهیونیستی این شهر را محاصره نظامی کردند.
براساس این گزارش، این محاصره نظامی در دو سال گذشته بی سابقه بوده است.
کابینه رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) جلسه اضطراری برای بررسی عملیات روز گذشته به دست فلسطینیان و تشدید اقدامات امنیتی و بکارگیری سلاح گرم در جریان این عملیات تشکیل می دهد.
یک افسر رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته تصمیم گرفت که اجازه کار در داخل این منطقه اشغالی و اهالی شهر بنی نعیم از فلسطینیان گرفته شود.
این افسر رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که هم اکنون 700 هزار فلسطینی ساکن الخلیل و روستاهای آن تحت محاصره شدید بخصوص در روستای 'یطا' و اردوگاه 'الفوار' قرار دارند.
در جدیدترین عملیات مقاومت، روز گذشته (جمعه) تعدادی از مبارزان مقاومت اقدام به تیراندازی گسترده به سمت یک خودروی صهیونیستی در جاده شماره 60 واقع در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین 'عتنائیل' در اراضی شهرک 'سموع' واقع در جنوب شهر الخلیل کردند که در نتیجه آن یک شهرک نشین صهیونیست کشته و سه نفر دیگر به شدت زخمی شدند.
خبر دیگر از سرزمین های اشغالی آن که، نظامیان جنایتکار رژیم صهیونیستی روز جمعه مصادف با روز قدس یک دختر فلسطینی را در شهر الخلیل جنوب کرانه باختری با گلوله به قتل رساندند.
از ابتدای انتفاضه فلسطینی از اکتبر 2015 تاکنون 217 فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست کشته شدند و این در حالی است که در این مدت 33 صهیونیست در حمله های فلسطینیان از پای درآمدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی همواره از ورود افراد جوان و زیر 45 سال به مسجد الاقصی ممانعت می کنند، دیروز نیز به دلیل همزمانی با روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ترس تشدید انتفاضه رژیم صهیونیستی در شهر قدس حالت آماه باش اعلام کرده بود.
خاورم**9366**1275
کد N1323861

وبگردی