آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

شرکت پنج هزار نفر در مسابقه کتاب و زندگی/ تمدید برگزاری تا مرداد

شرکت پنج هزار نفر در مسابقه کتاب و زندگی/ تمدید برگزاری تا مرداد

مسئول دبیرخانه مسابقه کتاب و زندگی با اعلام تمدید مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان مرداد از شرکت ۵ هزار نفر در این مسابقه خبر داد.

احمد ذوعلم مسئول دبیرخانه مسابقه چهارم کتاب و زندگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام تمدید زمان برگزاری این مسابقه گفت: به دلیل استقبال قابل توجه مردمی از این دوره از مسابقه که با محوریت کتاب «رویای نیمه شب» برگزار می‌شود، زمان برگزاری این مسابقه تا انتهای مردادماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: از زمان آغاز برگزاری این دوره از مسابقه کتاب و زندگی تاکنون در حدود پنج هزار نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند. همچنین بیش از ۷۵ هزار نسخه از این رمان که برای حضور در این مسابقه با جلدی و چاپی تازه روانه بازار کتاب شده است، در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور توزیع شده است.

ذوعلم افزود: تیزر تلویزیونی مسابقه چهارم کتاب و زندگی نیز هفته آینده در مراسم ویژه‌ای با حضور نویسنده و عوامل سازنده و اصحاب رسانه در تالار مهر حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

مسابقه کتاب و زندگی از جمله برنامه‌های ترویجی توسعه کتابخوانی است که با محوریت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و از سوی دبیرخانه برگزاری این مسابقه در سراسر کشور در دست برگزاری است.

علاقه‌مندان به تهیه رمان «رویای نیمه شب» نوشته مظفر سالاری و شرکت در این مسابقه می‌توانند در کنار حضور در کتابفروشی‌ها از طریق پایگاه اینترنتی www.ketabzendegi.ir و یا ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۶۶۱ و نیز تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۱۰۷۴ و یا ۰۲۱۶۶۹۸۰۴۲۲ اقدام کنند.

کد N1320035

وبگردی