آفتاب
نماینده مجلس:

همگرایی گروه های سیاسی زمینه ساز نشاط اجتماعی و توسعه اقتصادی است

همگرایی گروه های سیاسی زمینه ساز نشاط اجتماعی و توسعه اقتصادی است

گچساران - ایرنا - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: همگرایی گروه های سیاسی زمینه ساز نشاط اجتماعی و توسعه اقتصادی است.

غلامرضا تاجگردون روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد نشاط و امید به آینده ای روشن بین مردم از طریق تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند وحدت بین احزاب و اقوام است.
وی اظهار کرد: با توجه به اشتراک فکری گروه های سیاسی در مسائل کلان باید برای نشاط سیاسی جامعه تلاش کرد.
تاجگردون با اشاره به اینکه اصولگرایی و اصلاح طلبی هیچ تناقضی با هم ندارند،تصریح کرد: در شرایط کنونی نخبگان با هر گرایش سیاسی باید برای شادابی جامعه تلاش کنند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برگزاری نشست های منطقه ای و استانی بین چهره های برجسته سیاسی فارغ از حاشیه سازی رسانه ای راهکاری برای همگرایی گروه های سیاسی است.
تاجگردون گفت: خروج از رکود و کاهش شاخص بیکاری که از عوامل نگرانی‌های مردم است در سایه همدلی گروه های سیاسی و مشارکت نخبگان امکان پذیر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بهره وری از هنرهای موسیقی تلفیقی با گویش های مختلف، تدوین کتابچه مفاخر علمی و هنری از راهکارهای انسجام و وحدت اقوام در گچساران است.
تاجگردون از رسانه های ارتباط جمعی خواست تا با پرهیز از شایعه سازی و رونق دادن به پژوهش های خبری به وحدت بین مسئولان و مردم کمک کنند.
وی گفت: رسانه های ارتباط جمعی با انعکاس صدای مردم به مسئولان و تشریح عملکرد دولتمردان نقش اثرگذاری در نشاط اجتماعی دارند.
8143/6110/1662
کد N1319737

وبگردی