آفتاب
با تاکید به اینکه با قدرت وعزت، اسرائیل را محو می کنیم

صفی الدین: تعداد زیادی از مجاهدان مقاومت لبنان آماده مشارکت در نبرد با تکفیری ها هستند

صفی الدین: تعداد زیادی از مجاهدان مقاومت لبنان آماده مشارکت در نبرد با تکفیری ها هستند

بیروت – ایرنا - «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرائی حزب الله لبنان تاکید کرد:آماده بودن تعدادی زیاد ازمجاهدان قهرمان برای رفتن به میدان های نبرد با تروریست های تکفیری زیر پرچم مقاومت،بهترین دلیل برای شکست حمله های رسانه ای و سیاسی توطئه گران علیه حزب الله است.

به گزارش ایرنا، سید هاشم صفی الدین که در مراسم تکریم از سه شهید مقاومت در شهرک برعشیت در جنوب لبنان سخن می گفت،خاطرنشان کرد:اگرچه توطئه ها علیه مقاومت افزایش یافته است اما ما غافلگیر نشده ایم و نتیجه نهائی نبرد به ضرر توطئه گران خواهد بود که با بکارگیری پول و سلاح درصدد هستند مقاومت تضعیف و تسلیم شود.
وی تصریح کرد: می دانیم هدف از حمله گسترده رسانه ای و سیاسی علیه حزب الله برای این است که پایگاه مردمی مقاومت شک و عقب نشینی کند و یا در بنیه و ساختار مقاومت ضعف وخللی ایجاد شود اما ما از تجربه های گذشته درس گرفته و برعکس اهداف توطئه گران، بر تقویت قدرت و راسخ تر شدن عزم خود اصرار می ورزیم.
رئیس شورای اجرائی حزب الله اظهارداشت: توطئه گران باید بدانند مقاومت قوی تر از هر زمان دیگری است و خود را برای نبرد ، مبارزه ، فداکاری و تقدیم شهدا تا تحقق پیروزی نهائی آماده کرده است.
سید هاشم صفی الدین گفت: در لبنان برخی ضعیفان و شکست خوردگان که خود را به شیطان ، آمریکا و سعودی فروخته اند با کمک رسانه ها در صدد هستند ناتوانی و عجز خود را بپوشانند اما موفق نخواهند شد.
وی تاکید کرد: زمانی که امتحان واقعی شروع شود،همان طور که در گذشته آزموده اند، درخواهند یافت، مقاومتی را که اسرائیل و آمریکا نتوانستند شکست دهند، هرگز در مقابل فشارهای پولی ، اقتصادی و رسانه ای تسلیم نمی شود.
رئیس شورای اجرائی حزب الله با بیان اینکه« مقاومت به راه خود با اقتدار و قوت ادامه می دهد»، خاطرنشان کرد که مقاومت امروز در زمینه های نیرو، روحیه و معنویت، تجهیزات و سلاح در قوی ترین و بالاترین سطح قرار دارد و آماده مبارزه و نبرد نه فقط در لبنان بلکه درهر نقطه ای است.
سید هاشم صفی الدین تصریح کرد:مقاومت همانطور که صهیونیست ها را ذلیل کرد و شکست داد، در مقابل تروریست های تکفیری هم به اذن الهی به پیروزی های بسیار بزرگی دست می یابد و از لبنان ، سوریه ، عراق ، یمن و همه امت اسلامی و عربی حمایت می کند.
وی تاکید کرد: مردم بزودی با قدرت و عزت امت ما که با تمسک به آنها بزودی اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهیم کرد، آشنا خواهند شد.

** حزب الله برای دفاع از لبنان خون می دهد
« حسن فضل الله» عضو فراکسیون حزب الله (وفاداری به مقاومت) درپارلمان لبنان هم تاکید کرد:خون های رزمندگان حزب الله برای دفاع از وطن، ملت، کشور، دولت و خاک لبنان تقدیم می شود و اجازه نمی دهیم تکفیری ها بر لبنان سیطره یابند.
وی که در مراسم تکریم شهید عباس حسین مرتضی در شهرک عیتا الجبل در جنوب لبنان سخن می گفت، خاطرنشان کرد: تنها کشورهمسایه سوریه که در امنیت و ثبات نسبی بسر می برد، لبنان است ودلیل آن فداکاری نیروهای مقاومت و ارتش ملی لبنان است.
فضل الله تصریح کرد که معادله ارتش، ملت و مقاومت بهترین و مهمترین چتر حمایتی از لبنان در رویاروئی با دشمن صهیونیستی و تروریسم تکفیری است.
خاورم ** 1324
کد N1316349

وبگردی