آفتاب

قاتلان ۲ محیط‌بان هرمزگانی دستگیر شدند

قاتلان ۲ محیط‌بان هرمزگانی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: قاتلان ۲ محیط‌بان هرمزگانی که پدر و پسر هستند، با اقدامات اطلاعاتی ۲۴ ساعت پس از حادثه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در نشست خبری جزئیات بیشتری از نحوه دستگیری دو قاتل محیط‌بانان هرمزگانی در ارتفاعات کوه گنو را تشریح کرد.

وی بیان کرد: پس از وقوع قتل در ظهر روز 5 شنبه 3 تیرماه بلافاصله تیم‌های مختلفی از آگاهی و پلیس هرمزگان به بررسی و انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی در سطح منطقه و از جمله در روستاهای قلاتو پائین و بالا و کنارو اقدام کردند که موفق به شناسایی محل اختفا قاتلان شده و در یک درگیری مسلحانه آنان را در روز جمعه 4 تیرماه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: احتمال می‌رود که قتل دو محیط بان هرمزگانی با سلاح جنگی صورت گرفته باشد که بنا به اعترافات دو فرد دستگیر شده، محل اختفای سلاح نیز در بازجوئی‌ها بدست آمده و تیم‌هایی برای کشف اسلحه به منطقه کوهستانی اعزام شده‌اند.

ملکی خاطرنشان کرد: پدر و پسر قاتل به ترتیب 60 ساله و 27 ساله هستند و هیچ سابقه کیفری ندارد و پلیس بدون هرگونه اطلاعاتی از عاملان و تنها در طول 24 ساعت و با اتکای به روش‌های پیچیده پلیسی و امنیتی و اطلاعاتی موفق به شناسایی قاتلان و دستگیری آنها شد و این نشان‌دهنده اقتدار نیروی انتظامی است.

وی خبری جالب نیز در مورد کشف مقادیری مواد مخدر، شیشه و اموال مسروقه در جریان عزیمت یگان‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتلان دو محیط بان هرمزگانی نیز اعلام کرد و گفت: نیروهای ما در حین عزیمت به روستاهای مورد اشاره برای بررسی‌های اطلاعاتی به یک موتور سوار که در حال تعقیب نیروهای پلیس بوده مشکوک می‌شوند که با اقدامات اطلاعاتی وی را تا درب منزلش دنبال و موفق می‌شوند از خانه وی و به دنبال یک درگیری، 40 کیلو تریاک، 10 سانت شیشه و دو دستگاه موتور سیلکت سرقتی کشف کنند.

ملکی همچنین عنوان کرد: بزودی خبری خوش به مردم استان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا خواهیم داد.
کد N1314380

وبگردی