آفتاب

بازدید معاون امور هنری وزیر ارشاد از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن

بازدید معاون امور هنری وزیر ارشاد از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش عفاف و حجاب بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، علی مرادخانی در بازدید از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ضمن دیدار با غرفه داران و فعالان عفاف و حجاب در روند نحوه فعالیت های اجرایی این بخش قرار گرفت.
وی با ابراز خرسندی از حضور مؤسسات و عرضه کنندگان محصولات عفاف و حجاب در این بخش با اشاره به حضور و استقبال خوب مردم افزود: حضور پررنگ مردم در این جشنواره می تواند زمینه ساز بهره مندی درصد بیشتری از اقشار جامعه برای استفاده از محصولاتی شود که بر اساس آموزه‌های دینی کشورمان تببین شده است.
مرادخانی ادامه داد: همچنین در بخش عفاف و حجاب این دوره از نمایشگاه قرآن کریم شاهد حضور ١١٠ موسسه هستیم که خود نشان از این دارد که در سال‌های گذشته توجه مفهومی از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس برای این جشنواره صورت پذیرفته و توانمندی‌های طراحان و تولید کنندگان حوزه عفاف و حجاب در این جشنواره به خوبی متبلور شده است.
معاون امور هنری وزیر ارشاد همچنین با اشاره به شعار «به سوی فهم قرآن» گفت: این شعار مناسب نمایشگاه قرآن است و اگر اندکی از محتوای قرآن را دریافت کنیم، جامعه را درون سازی خواهیم کرد. این شعار می تواند کمک بزرگی به ارتقای فرهنگ عمومی کند.
حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و رئیس بخش عفاف و حجاب بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و سیف جمالی مدیرعامل بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی، مرادخانی را در این بازدید همراهی می کردند.
بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٢٤ خرداد تا ٨ تیر ماه به مدت ١٦ روز از ساعت ١٨ تا ٢٣:٣٠ در مصلاب تهران برپا است.
فراهنگ ** 1071
کد N1309392

وبگردی