آفتاب

دستگیری دو برادر قاچاقچی با بیش از ۵۸۰ کیلوگرم حشیش در شهریار

دستگیری دو برادر قاچاقچی با بیش از ۵۸۰ کیلوگرم حشیش در شهریار

دو برادر سوداگر مواد افیونی در عملیات مشترک و ضربتی پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت و غرب استان تهران با بیش از ۵۸۰ کیلوگرم حشیش در مخفیگاهشان در شهریار دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمد بخشنده گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد یکی از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر به نام "مسعود" با همکاری برادرش در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده تهران و شهریار فعالیت گسترده‌ای دارند بنابراین شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی افزود: با جمع بندی و گسترش چتر اطلاعاتی از سوی پلیس مشخص شد متهمان به تازگی ضمن ارتباط با سوداگران مواد افیونی، اقدام به خرید و انتقال مقادیر قابل توجهی مواد به مخفیگاهشان در شهریار کرده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که متعاقب آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی مخفیگاه آنها صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان داشت: ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در عملیات ضربتی هر دو برادر قاچاقچی را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل ۵۸۱ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای داخل کمد دیواری اتاق خواب جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ بخشنده در خاتمه به توقیف یک دستگاه خودرو سواری و نیز خودروی وانت در این عملیات اشاره کرد و گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی به جرایم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

کد N1305896

وبگردی