آفتاب
امام جمعه سنندج:

انسجام عمومی در راستای مبارزه با مواد مخدر در کشور شکل گیرد

انسجام عمومی در راستای مبارزه با مواد مخدر در کشور شکل گیرد

سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج گفت : جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا برای ترویج هرچه بیشتر مصرف مواد مخدر در بین جوانان قدم بر می دارد و باید همه ایرانیان با انسجام و همدلی به مقابله با این توطئه بپردازند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج افزود : 28 خرداد ، آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر است و باید همه ما نسبت به تبعات فرهنگی و اجتماعی این معضل در جامعه هوشیار باشیم.
وی گفت : ترویج مصرف مواد مخدر در بین جوانان مسلمان از جمله هدف های غایی کشورهای غربی به ویژه آمریکاست و در این مسیر نیز از همه امکانات و ابزارها استفاده می کنند.
امام جمعه سنندج افزود : ضربه زدن به بنیان خانواده ، سست کردن اراده جوانان مسلمان و سپس غارت منابع خدادادی کشورهای اسلامی از جمله اهدافی است که جبهه استکبار با ترویج مواد مخدر در منطقه می خواهد به آن دست پیدا کند.
خدایی همچنین به نزدیک بودن جشن گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان اشاره کرد و گفت : انتظار می رود در این ماه مبارک افراد خیر و نیک اندیش با همتی مضاعف زمینه آزادی ده ها زندانی غیر عمد را در استان فراهم کنند.
وی افزود : بسیاری از خانواده های این افراد زندانی از هرگونه پشتوانه مادی و معنوی محروم هستند و با آزادی سرپرستان دربند می توانیم مسیر زندگی افراد زیادی را عوض کنیم.
امام جمعه سنندج همچنین از صدور فتوای رهبر معظم انقلاب در خصوص محکوم کردن توهین به همسران پیامبر(ص) تقدیر کرد و گفت : این فتوای عالمانه از سوی رهبر معظم انقلاب موجب دلگرمی همه مسلمانان جهان و تقویت وحدت و انسجام بین امت اسلامی شد.
خدایی افزود : حمایت ها و استقبال گسترده علمای برجسته جهان اسلام ازجمله الازهر مصر از فتوای رهبری نشان از جایگاه والای ایشان و نقش وحدت آفرینی ایران اسلامی در بین کشورهای مسلمان جهان دارد.
7351/1904/1654
کد N1302580

وبگردی