آفتاب
فرماندار تهران:

هنوز برآوردی از میزان خسارت نداریم/برق منطقه تا امشب وصل می‌شود

هنوز برآوردی از میزان خسارت نداریم/برق منطقه تا امشب وصل می‌شود

فرماندار تهران با اشاره به اینکه هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت ایجاد شده در انفجار منطقه شهران نداریم، گفت: در تلاش هستیم آب، برق و گاز منطقه در اولین فرصت وصل شود.

عیسی فرهادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انفجار صبح جمعه در منطقه شهران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، آب منطقه تا دو الی سه ساعت دیگر وصل می‌شود و مشکل برق نیز تا آخر امشب رفع خواهد شد.

وی افزود: به دلیل آسیب‌هایی که به خط اصلی گاز وارد آمده، وصل آن زمان بیشتری می‌طلبد و امیدواریم مشکل تا فردا حل شود.

فرماندار تهران تصریح کرد: در حال حاضر آتش به طور کامل مهار شده و کارگران شهرداری در حال پر کردن چاله ایجاد شده حاصله از انفجار لوله گاز هستند.

فرهادی با اشاره به قطعی آنتن مخابرات در محدوده غرب تهران و اختلال 500هزار نفر از مشترکان گفت: کارشناسان در حال بررسی این موضوع هستند و امیدواریم مشکل آنتن‌دهی موبایل تا آخر امشب رفع شود، اما مشکل تلفن ثابت به دلیل میزان خسارت وارده، جدی‌تر است و نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی با بیان این مطلب که هنوز اطلاع دقیقی از مفقودان احتمالی حادثه نداریم، اظهار کرد: رسیدگی به بحران حاصله در این حادثه با شهرداری است و آنها مشغول برآورد میزان خسارت هستند؛ به برخی ساختمان‌ها هم خسارت جدی وارد شد، اما هنوز آماری در این زمینه اعلام نشده است.

کد N1302561

وبگردی