آفتاب

بی‌رمقی در تالار شیشه‌ای | ورود شاخص به کانال ۷۳ هزار واحد

بی‌رمقی در تالار شیشه‌ای | ورود شاخص به کانال ۷۳ هزار واحد

همشهری آنلاین: بورس تهران در آخرین روز معاملات این هفته (چهارشنبه ۲۶ خردادماه) نیز مانند چند روز گذشته با افت همراه شد و شاخص به مقدار ۷۳ هزار و ۸۷۷ واحد رسید.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران از ابتدای معاملات چهارشنبه 26 خردادماه به روند کاهشی خود در چند روز گذشته ادامه داد تا به رقم ۷۳ هزار و ۷۰۹ واحد رسید. اما در نیم ساعت پایان معاملات شاخص کمی افت خود را جبران کرد و در نهایت در تراز ۷۳ هزار و ۸۷۷ واحدی ایستاد.

شاخص کل در مجموع نسبت به روز گذشته ۸۲ واحد افت کرد. مدتی است که تالار شیشه‌ای وارد فاز منفی شده و هر روز مقدار شاخص کم و کمتر می‌شود.

در آخرین روز معاملات این هفته ارزش معاملات امروز به رقم ۱۶۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن به بیش از ۷۴۵ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۷ هزار و ۶۳۳ نوبت معامله بود.

امروز نماد شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، گروه مپنا، پتروشیمی فجر و صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیشترین تاثیر را در روند منفی شاخص کل داشتند و از طرفی نماد شرکت‌های ایران خودرو و پالایش نفت بندرعباس نیز اندک زور خود را زدند تا از کاهش بیشتر شاخص جلوگیری کنند.

فرابورس نیز در آخرین روز معاملات این هفته را در حالی سپری کرد که شاخص کل‌اش تا ۷۷۷.۱ واحد پایین رفته بود.

کد N1300342

وبگردی