آفتاب
معاون مرکز پژوهش‌های مجلس :

ساختار و وظایف وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی پس از 4سال هنوز مشخص نیست

ساختار و وظایف وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی پس از 4سال هنوز مشخص نیست

تهران-ایرنا-معاون پژوهش‌های فرهنگی-اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید کرد: با وجود گذشت 4 سال از تشکیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون ساختار و وظایف وزارتخانه مذکور به تصویب مجلس نرسیده و نحوه اداره صندوق های زیرمجموعه وزارت تعاون هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، ایروان مسعودی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و پس از ارائه گزارش وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مورد وضعیت اشتغال افزود: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاصل ادغام سه وزارتخانه ای است که سنخیتی با هم ندارد ولی این پیشنهاد دولت های گذشته مبنی بر ادغام، به تصویب مجلس رسید.
وی در مورد کسری بودجه سازمان تامین اجتماعی نیز اظهار داشت: اگر روند مطالبات تامین اجتماعی از دولت تداوم یابد مشکلات بیشتری به وجود می‌آید.
مسعودی با تاکید بر این که هم پوشانی درباره بیمه‌های درمانی باید مورد رسیدگی قرار گیرد، ادامه داد: با وجود جمعیت 78 میلیون نفری، حدود 88 میلیون دفترچه بیمه وجود دارد که بیانگر هم پوشانی 10 میلیونی در خصوص بیمه‌ها است که با تشکیل سازمان بیمه سلامت نباید هم پوشانی‌های مذکور ادامه می یافت.
سیام**9121**1429
کد N1298543

وبگردی