آفتاب

سامانه رسیدگی به شکایات و تخلفات اماکن ورزشی کشور راه اندازی شد

سامانه رسیدگی به شکایات و تخلفات اماکن ورزشی کشور راه اندازی شد

تهران - ایرنا - فدراسیون پزشکی ورزشی سامانه رسیدگی به شکایت و تخلفات اماکن ورزشی را با هدف تامین امنیت خاطر ورزشکاران در باشگاه ها و فضاهای ورزشی راه اندازی کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، «غلامرضا نوروزی» با اشاره به فعالیت ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های ورزشی مستقر در این فدراسیون گفـت: ‌از زمان تشکیل این ستاد و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، بازرسی های دقیق و موثری از باشگاه ها و اماکن ورزشی صورت گرفت و ضمن برخورد قانونی با متخلفان، باشگاه هایی که مرتکب تخلف نشده اند، نیز مورد تشویق قرار گرفتند.
وی با تاکید بر اهمیت سلامت در باشگاه های ورزشی، گفت: تامین سلامت جسمی و روانی مردم و افزایش نشاط عموم از اهداف این فدراسیون است و در این مسیر ضروری است که فضاهای ورزش کشور از نظر سلامت، شرایط مطلوبی داشته باشند.
نوروزی با بیان اینکه «فدراسیون پزشکی ورزشی در طول سال از 10 هزار باشگاه ورزشی بازرسی می کند»، گفت: با راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات و تخلفات اماکن ورزشی کشور گام مهمی در جهت ارتقاء ضریب سلامت در باشگاه های ورزشی برداشته می شود.
رئیس ستاد نظارت بر باشگاه ها و اماکن ورزشی گفت:‌ مردم می توانند در صورت مشاهده تخلفاتی چون تجویز و فروش دارو و مکمل، نداشتن مجوز فعالیت قانونی، صادر نشدن کارت بیمه ورزشی و رعایت نکردن بهداشت عمومی در باشگاه های ورزشی، این تخلفات را در سامانه ثبت کنند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع و برخورد با متخلفان اقدام شود.
به گفته وی، در این سامانه امکان دریافت نظرات مثبت مردم در خصوص باشگاه ها نیز وجود دارد و باشگاه هایی که از هر جهت سلامت عمومی را مد نظر داشته باشند، مورد تشویق قرار می گیرند.
ورزشی **1828**1545
کد N1296484

وبگردی