آفتاب

کشف 31 میلیون و 560 هزار نخ سیگارقاچاق در منطقه آزاد انزلی

کشف 31 میلیون و 560 هزار نخ سیگارقاچاق در منطقه آزاد انزلی

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کشف 31 میلیون و 560 هزار نخ سیگارقاچاق در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی گفت:ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس، از دپوی سیگار خارجی تاریخ گذشته توسط یکی از شرکتهای چینی در انبار آن شرکت در منطقه آزاد انزلی مطلع شدند.

سرهنگ فلاح کریمی افزود:ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی دریافتند که شرکت مذکور حدود پنج سال قبل، به علل نامعلومی غیرفعال شده ومتصدیان شرکت، مقادیری سیگار تاریخ گذشته را که از قبل در شرکت دپو شده بود با همدستی تعدادی افراد سودجو با قیمت نازل در بازار کشور توزیع می کنند.

فلاح کریمی تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی با همکاری مسئول مبارزه با قاچاق شرکت دخانیات، و همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان و شهرستان بندر انزلی با اقدامی غافلگیرانه از انبار مذکور بازرسی و تعداد31 میلیون و560 هزار نخ سیگارقاچاق تاریخ گذشته و فاسد را کشف و توقیف کردند.

وی اظهار داشت: در این رابطه یک نفر متهم 68 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه برابر اعلام نماینده شرکت تاکنون بیش از 20 میلیون نخ از سیگار های مذکور به خارج از محدوده منطقه آزاد ارسال و در سطح بازار عرضه شده است از تمامی شهروندان خواست: هرگونه تحرکات مشکوک در خصوص قاچاق را بلافاصله از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 ویا شماره های130و 2188551 به پلیس اطلاع دهند.

 

کد N1287486

وبگردی