آفتاب

باران در راه است

باران در راه است

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرد: وضعیت هوای کشور پنجشنبه ۱۳ خراد، به ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر در برخی مناطق بارانی، گاهی رعد و برق و وزش تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین اطلاعات هواشناسی فردا بویژه درساعت‌های بعد از ظهر در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

برای روز پنجشنبه (13 خرداد) رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شمال سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی‌، شمال و شرق خراسان رضوی، ارتفاعات تهران، زنجان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است، احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی و موقت در این شرایط و بویژه در مناطق کوهستانی و دره‌های پر شیب وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت باید احتیاط لازم بعمل آورده شود.

این گزارش پیش‌بینی می‌کند، پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج باشد. این اطلاعیه توصیه می‌کند تمهیدهای لازم برای تردد ایمن قایق‌های تفریحی و شناورهای سبک در مناطق ذکر شده به عمل آید.

کد N1280815

وبگردی