آفتاب

فصل‌نامه فناوری‌های نوین غذایی نمایه ISC گرفت

فصل‌نامه فناوری‌های نوین غذایی نمایه ISC گرفت

تهران- ایرنا- فصل‌نامه علمی- پژوهشی فناوری‌های نوین غذایی خردادماه 1395 موفق به کسب نمایه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) شد.

به گزارش ایرنا، نشریه فناوری های نوین غذایی سال 1392 توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با هدف ایجاد و توسعه فناوری‌های نوین در کشور، حمایت از پژوهش های علمی و کاربردی و ارتقای جایگاه علمی بین المللی ایران در حوزه صنعت غذا، با رتبه علمی- پژوهشی آغاز به انتشار کرد.
محورهای اصلی فعالیت این نشریه تخصصی شامل مهندسی صنایع غذایی، فرآیندهای نوآورانه تولید و بسته بندی، روش‌های جدید استخراج و خالص‌سازی، کاربرد نانوفناوری در صنعت غذا، کاربرد زیست‌فناوری در فرآیندهای غذایی، فرآیندهای دما پایین و دما بالا، فرآیندهای فشار بالا، فناوری‌های نو (مانند ریزپوشانی، امواج فراصوت، جداسازی‌های غشایی، پرتودهی)، مدلسازی و شبیه‌سازی فرآیندهای غذایی است.
این فصل نامه که در پژوهشکده فناوری‌های شیمیایی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران منتشر می‌شود، مقالات تدوین شده در زمینه کشاورزی (بیوتکنولوژی کشاورزی) را برای انتشار نمی پذیرد.
محققان و پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به نشانی http://isc.gov.ir/Default.aspx?lan=fa و یا از طریق لینک 'فهرست نشریات اصلی ISC' و جستجو در عنوان مجله (فناوری‌های نوین غذایی) مقالات موردنظر خود را دریافت کنند.
علمی**1055**2017
کد N1278683

وبگردی