آفتاب

تازه ترین پست های اینستاگرام چهره ها

تازه ترین پست های اینستاگرام چهره ها

تازه ترین پست های اینستاگرام هنرمندان ایرانی


مهتاب خانم کرامتی، هنرمند ارزنده سینما و تئاتر و سفیر و حامی کودکان در یونیسف در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم "حقیقت" که جشنواره تخصصی فیلم های مستند است و با حضور تعداد قابل توجهی از آثار داخلی و خارجی در تهران در حال برگزاری است. همانطور که گفته بودیم الناز حبیبی برای بازی در فیلم "زاپاس" برنده جایزه ای از جشنواره فیلم "ماکائو" شده است که این عکس مربوط به لحظه اهدای جایزه است. نه! مثل اینکه آنقدر ها هم که میگفتند جشنواره پرتی نیست. حداقل نورپردازی و طراحی صحنه شان خوب و شیک استفقط یک ایرانی میتواند بخاطر 50 گرم وزن کمتر 300 دلار بیشتر خرج گوشی کند و سپس یک قاب و محافظ یک کیلویی تنِ گوشی بدبخت بپوشاند!
هر دم از این باغِ نفیسه روشن، بَری تازه میرسد، هر سری هم شوکه کننده تر و عجیب تر از قبلی می رسد! 5 میلیون نفر ایرانی ایشان را فالو کرده اند. میدانم که می دانید، ولی لازم بود در خلوت خود باز هم این موضوع را مرور کنیم. سلفی لادن طباطبایی و دختر نازنینش سها خانم. لادن جان لایک کردنِ عکس خودت واقعاً کار ضایعیست. شما که اینهمه فالوئر و لایک داری دیگر چرا؟!عکسِ هنری - کافه ایِ فلور نظری در یکی از کافه های خارج. البته با اطمینان نمیشود از خارجی بودن این کافه گفت، چون ماشاالله نمونه های جدید وطنی طوری کافه ها را بزک میکنند که آدم فکر میکند در ناف پاریس است و هر لحظه ممکن است فرانتس کافکا و آلبر کامو در کنار هم وارد کافه شوند! معمولا داداچی های خوش هیکل و سیکس پک دار در مقابل پوشیدن لباس گرم و کاپش در فصل سرما مقاوت میکنند، سیاوش جان شما دیگر چرا با این ایربگِ باز شده ات؟!
عکسی جامانده از مراسم افتتاح کافه پوریا پورسرخ در برج میلاد. با حضور عارف لرستانی، الهام پاوه نژاد، بهرنگ علوی، هادی کاظمی، محسن افشانی، لیلا بلوکات، آزاده زارعی، علی اوجی و سایر دوستان.کمال کامیابی نیا، خسرو حیدری و علیرضا رمضانی در پشت صحنه برنامه اینترنتی "سرخابی" ساخته امیر علی نبویان و با اجرای خودش در کنار استاد بهزاد فراهانی.
عکس یادگاری لیندا کیانی و علی قمصری در کنار استاد کیهان کلهر پس از تماشای کنسرت شب گذشته ایشان.
فیلمبرداری پروژه "بوف کور" هم به پایان خود رسید و حالا باید دست به سینه منتظر بماند تا ببیند کِی مجوز پخشش صادر میگردد. با حضور حامد کمیلی، اندیشه فولادوند، احمد مهرانفر و سایر عزیزان. پست عجیب و حرفهای بودار بهنوش طباطبایی که احتمالاً صدایش بعداً درخواهد آمد! عزت و ذلت آدمی فقط دست خداست بهنوشِ عزیز، این را همیشه یادت باشد.

کد N1278413

وبگردی