آفتاب
با حضور لژيونر هندبال ايران ؛

دينامو بخارست پس از ۱۱ سال قهرمان لیگ رومانی شد

دينامو بخارست پس از ۱۱ سال قهرمان لیگ رومانی شد

موسوي لژيونر هندبال ايران دوشنبه شب در حالي همراه تيم دينامو بخارست قهرمان ليگ باشگاه هاي روماني شد كه اين تیم پس از ۱۱ سال چنین موفقیتی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فينال رقابتهاي هندبال باشگاه هاي روماني معروف به مسابقات ناسيونال دوشنبه شب بين دو تيم دينامو بخارست و اچ سي ام بوخارستي و با حضور تماشاچيان پر طرفدرا تيم دينامو برگزار شود. تيم دينامو در نيمه اول ۱۳ بر ۱۱ موفق به شكست حريف خود شد.

اين تيم باشگاهي كه در فصل جاري از حضور موسوي لژيونر ايراني در تركيب تيم خود استفاده مي كرد در نيمه دوم در حاليكه از تيم حريف عقب بود با تغيير تاكتيك دفاع خوبي از خود به نمايش گذاشت و توانست شرايط را متعادل كرده و در نهايت در دقايق آخر با به ثمر رساندن سه گل پياپي بازي را با نتيجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پايان برساند و پس از ۱۱ سال دوباره عنوان قهرماني اين رقابتها را از آن خود كند.

دينامو بخارست در طول تاريخ رقابتهاي ليگ باشگاه هاي روماني ۱۲ بار عنوان قهرماني، ۲۲ بار عنوان نايب قهرماني و شش بار در رده سوم ايستاده است. اين تيم آخرين بار در سال ۲۰۰۵ قهرمان مسابقات باشگاه هاي روماني شد و سال گذشته ميلادي نيز در رده سوم قرار گرفته بود.

عليرضا موسوي لژينور ۱۹۸ سانتي متري هندبال ايران با شماره ۸۸ تيم دينامو بخارست را در رقابتهاي ليگ باشگاه هاي هندبال روماني و اروپا در فصل جاري همراهي كرد.

کد N1277696

وبگردی