آفتاب
ضمن انتقاد از استعفای شجاعی مطرح شد؛

تاکید محمود خسروی‌وفا بر برگزاری انتخابات خزانه‌داری کمیته المپیک

تاکید محمود خسروی‌وفا بر برگزاری انتخابات خزانه‌داری کمیته المپیک

رئیس کمیته ملی پارالپیک در مجمع کمیته ملی المپیک از اقدام خزانه‌دار این کمیته برای استعفا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که از ساعاتی پیش در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شده است، محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و یکی از اعضای مجمع کمیته ملی المپیک، طی صحبت هایی از اقدام محمد شجاعی، خزانه‌دار پیشین کمیته ملی المپیک برای استعفا انتقاد کرد.

وی در این زمینه گفت: از شجاعی به خاطر استعفا ناراحتم چراکه به خاطر خزانه‌دار شدن وی، ما در مجمع انتخاباتی سال ۹۲ کمیته ملی المپیک از افرادی مثل کرباسیان و رستگار خواستیم از کاندیداتوری خزانه‌داری کناره‌گیری کنند.

خسروی‌وفا تصریح کرد: بهتر بود آقای شجاعی به احترام مجمع و آرائی که به نفع وی صادر شده بود، تا پایان انتخابات آتی به تعهدات خود به‌عنوان خزانه‌دار عمل می کردند. می دانیم که کار در این زمینه سخت است، اما به هر حال یک جمع به وی اعتماد کرده بود به خصوص اینکه شجاعی برای خزانه‌دار شدن رأی خوبی آورده بود و بهتر بود به پاس این رأی، مسئولیت را تا پایان ادامه می‌داد.

وی تاکید کرد: البته تا به امروز آقای شجاعی همزمان با حضور در فدراسیون تیر و کمان، مسئولیت های خزانه‌داری را هم با وجود استعفا مدیریت کرد و اجازه نداد مشکلی پیش بیاید که این خود نشان از توانمندی‌های وی داد، اما بهتر می دیدم استعفایی انجام نمی شد و به احترام مجمع برگزار شده، مسئولیت های خزانه‌داری تمام‌وقت پیگیری می شد.

رئیس کمیته پارالمپیک با اشاره به بند ۱۶ اساسنامه کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در این بند آمده که بعد از استعفای هر یک از اعضای هیات اجرایی، باید با برگزاری مجمع فوق‌العاده انتخابات برگزار شود. امیدوارم بر اساس همین بند هر چه زودتر انتخابات خزانه‌دار کمیته ملی المپیک برگزار شود.

کد N1275636

وبگردی