آفتاب

«درخشش خورشید در اشک ماه چهارم» منتشر شد/ آلبومی با کارکرد موسیقی درمانی

«درخشش خورشید در اشک ماه چهارم» منتشر شد/ آلبومی با کارکرد موسیقی درمانی

تهران- ایرنا- آلبوم «درخشش خورشید در اشک ماه چهارم» با بهره گیری از مشاوره های روان شناسی و پزشکی، با هدف بهره گیری از موسیقی برای درمان های جسمی و روح و روان، شکل گرفته است.

به گزارش روز دوشنبهٔ گروه فرهنگی ایرنا، آلبوم «درخشش خورشید در اشک ماه چهارم» به آهنگسازی رهی کریمی و سپهر بحرایی روانهٔ بازار موسیقی شد. این آلبوم، اثری است در گونهٔ پاپ کلاسیک بی کلام.
این آلبوم موسیقی دارای هفت قطعه است، به نام های: «بهت»، «خشم و انکار»، «غم»، «سفر به درون»، «کودکانه ها» (برگرفته از کودکانهٔ موزار)، «ققنوس» و «رنسانس».
این اثر زیر نظر مشاور روانشناسی، گیلدا رجبی دماوندی؛ و مشاور پزشکی، دکتر نیما رضایی، با هدف هایی ویژه برای بهره گیری از موسیقی در درمان های جسمی و روح و روان، شکل گرفته است.
آلبوم «درخشش خورشید در اشک ماه چهارم» بر اساس ایده و طراحی رهی کریمی و سپهر بحرایی، با همیاری شبکهٔ جهانی آموزش و پژوهش های علمی شکل گرفته و ساخته شده است و درآمدهای حاصل از فروش آن به نفع بیماران سرطانی هزینه خواهد شد.
نوازندگان این آلبوم عبارتند از: حمید مردخنجری (پیانو و فلوت ریکوردر)، صدیقه محمودی (ویلونسل)، آرش شعیب (گیتار و کیبورد) و سپهر بحرایی (سنتور).
مؤسسه راوی این آلبوم را با صدابرداری و مهندسی صدای آرش شعیب و طراحی گرافیک سهیل حسینی و خوش نویسی پارسوا توسلیان و همکاری صمیمانه در ترجمه و تولید آزاده چتر روز، فرناز دلاوری و بهناز رادگان و محسن رستمی به زیور طبع آراسته است.
فراهنگ**3067**1569
کد N1275389

وبگردی