آفتاب
کارآفرین برتر:

نرم افزار توزیع و پخش مویرگی راهکاری برای حذف دلالان کشاورزی است

نرم افزار توزیع و پخش مویرگی راهکاری برای حذف دلالان کشاورزی است

تهران- ایرنا- یک کارآفرین برتر گفت: نرم افزار توزیع و پخش مویرگی «ویژن 20» راهکاری برای کاهش تلفات و حذف دلالان در صنعت و کشاورزی است که می تواند در تحقق اهداق اقتصاد مقاومتی نیز نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، امین رفیع زاده روز یکشنبه با ارایه گزارشی از ارایه نسل جدید نرم افزار «ویژن 20» در بخش توزیع و پخش کالاها افزود: این نرم افزار از کشورهای آلمان و انگلستان الگو برداری شده و هم اکنون آنچه به بازار عرضه می شود، نرم افزار بومی کشور است که به مراتب از نرم افزارهای خارجی کارآتر و کم هزینه تر عمل می کند.
وی با بیان این که نرم افزار ویژن 20 تحولی در سیستم توزیع و پخش محصولات صنعتی و کشاورزی است، اظهار داشت: براساس آمارها ، هم اکنون ضایعات 35 درصدی و حضور دلالان و واسطه گران، بخش کشاورزی را با معضلات متعددی مواجه کرده ، به طوری که تفاوت قیمت مزرعه تا بازار و نوسان قیمت ها موجب نارضایتی تولید کنندگان و مصرف کنندگان شده است.
وی اضافه کرد: بکارگیری نسل جدید نرم افزار ویژن 20 می تواند با ارایه خدمات به موقع پخش و توزیع از تلفات محصولات و با دریافت مستقیم محصول از تولید کننده و عرضه به مصرف کننده از حضور دلالان نیز در این بخش جلوگیری کند.
رفیع زاده امتیاز نسل جدید نرم افزار ویژن 20 را سرعت، امنیت و نوآوری در مکانیزم بهینه سازی کسب و کار برشمرد و تصریح کرد: نسل های قدیمی این نرم افزار نیز بیش از 60 درصد سیستم پخش و توزیع بازار را در اختیار دارد که امیدواریم با ورود بیش از پیش در بخش صنعت و کشاورزی تاثیرگذارتر عمل کند.
وی با بیان این که در این سیستم نرم افزاری سفارش از طریق تبلت دریافت و به طور آنلاین کالا از مبدا تا مقصد رصد می شود، گفت: این روش منجر به افزایش 20 تا 30 درصدی فروش محصولات نیز خواهد شد که تحولی در بخش صنعت و کشاورزی ایجاد می کند.
رفیع زاده اظهار داشت: نسل جدید نرم افزار ویژن 20 در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی آگروفود 2016 رونمایی می شود.
به گزارش ایرنا، نرم افزار توزیع و پخش مویرگی ویژن بومی کشور است که از 12 سال پیش در شبکه های توزیع و پخش کالاها و محصولات غذایی استفاده می شود.
اقتصام**9186 **1561
کد N1274426

وبگردی