آفتاب

درخشش بهادران و امید نظری در فوتبال فیلیپین

درخشش بهادران و امید نظری در فوتبال فیلیپین

کوالالامپور – ایرنا – 'میثاق بهادران' بازیکن ایرانی – فیلیپینی تیم 'گلوبال' از پیوستن 'امید نظری' دیگر فوتبالیست ایرانی – سوئدی به این باشگاه فیلیپینی استقبال کرد و وی را شگفتی این دوره از رقابت های باشگاهی این کشور جنوب شرق آسیا دانست.

به گزارش ایرنا، بهادران 30 ساله برای تیم ملی فوتبال فیلیپین و باشگاه فوتبال 'گلوبال' بازی می ‌کند و پیش از این کاپیتان تیم ملی فوتسال فیلیپین و دروازه ‌بان سوم فولام بوده ‌است.
'امید نظری' 25 ساله نیز که دارای پدری ایرانی و مادری فیلیپینی است در سوئد بدنیا آمده و از حدود پنج ماه پیش به عنوان هافبک میانی به باشگاه 'گلوبال' فیلیپین پیوست.
تارنمای 'ای.اس.پی.ان' روز شنبه نوشت: تیم 'گلوبال' فیلیپین که سال 2013 به مقام چهارم جام سنگاپور دست یافت، امروز (شنبه) در رقابت های این جام به مصاف تیم 'ناگا ورد' کامبوج می رود.
'دنیس ویلانووآ'، ماتیو هارتمن'، 'دایسوکی سایتو' و 'میثاق بهادران' از جمله بازیکنانی هستند که می توانند در بازی امروز این باشگاه نقش مهمی ایفا کنند. اگرچه، بهادران بر این باور است که امید نظری دیگر بازیکن ایرانی این تیم می تواند شگفتی ساز این جام سنگاپور و باشگاه های فیلیپین باشد.
امید نظری در لیگ سوئد بازی کرده و تحت نظارت 'کی روش' در پنج مسابقه تیم ملی ایران بازی کرده است.
به نوشته این تارنما، فیلیپین مصمم است از امید نظری در تیم ملی فوتبال این کشور استفاده کند و بنا به قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امکان بررسی شرایط برای پیوستنش به تیم ملی وجود دارد.
این تارنما همچنین نوشت: با توجه به اینکه جام سنگاپور مکان مناسبی است که بهادران نیز ظرفیت های خود را در آن نشان دهد، وی قصد دارد با درخشش خود زمینه حضور در سنگاپور را فراهم کند.
وی گفت با توجه به عملکردش در بازی های مختلف، چندین پیشنهاد از تیم های آسیایی دریافت کرده است، اما وی در نهایت به برخی دلایل خانوادگی و فوتبالی، قصد دارد همچنان در فیلیپین با فعالیت خود ادامه دهد.
'ای.اس.پی.ان' نوشت: جام سوزوکی نیز امسال به میزبانی فیلیپین برگزار می شود و به دلیل برخورداری از امتیاز تماشاگران بهادران می تواند به نتایج خوبی دست یابد و این جام فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی های این بازیکن باشد.
میثاق بهادران بازیکن فوتبال ایرانی – فیلیپینی که برای تیم ملی فوتبال فیلیپین و باشگاه 'گلوبال' بازی می کند، از پدری ایرانی و مادری فیلیپین در فیلیپین متولد شده و دارای مدرک دندانپزشکی است.
آساق**241**1611
کد N1272370

وبگردی