آفتاب

جذب سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در انتظار تخصیص بودجه

جذب سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در انتظار تخصیص بودجه

تهران - ایرنا - نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال گفت: جذب سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در صورت تامین اعتبار انجام خواهد شد.

«الهه عرب عامری» روز شنبه در حاشیه نشست معاون امور ورزشی بانوان وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان ورزش بانوان در استان ها در جمع خبرنگاران گفت: مذاکرات اولیه با این مربی آلمانی انجام شد و فقط منتظر تامین اعتبار هستیم.
وی از برنامه ریزی های وزارت ورزش و جوانان برای جذب مربیان خارجی تیم های ملی خبر داد و گفت: هنوز اطلاعاتی در خصوص جزییات این برنامه ریزی ها ندارم، اما قطعا از حمایت های وزارت ورزش و جوانان استقبال می کنیم.
نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در خصوص جذب مربیان خارجی برای تیم های پایه بانوان نیز گفت: در تلاش هستیم با حمایت کمیته بانوان فدراسیون بین المللی فوتبال و کمیته توسعه کنفدراسیون فوتبال آسیا از مربیان خارجی برای تیم های فوتبال پایه بانوان استفاده کنیم.
عرب عامری گفت: در صورت موافقت با این ایده، مربیان خارجی به صورت سه ماهه و شش ماهه و رایگان در تیم های فوتبال پایه بانوان به کار گرفته می شوند.
وی افزود: با توجه به رشد فوتسال و فوتبال زنان در ایران، خواستار کمک نهاد بین المللی فوتبال جهان و آسیا در جذب مربی خارجی برای تقویت تیم های پایه کشورمان هستیم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی کاملی از تیم های فوتبال و فوتسال زنان در رده های مختلف سنی صورت خواهد گرفت تا برنامه های آماده سازی آنها تهیه شود.
عرب عامری گفت: با توجه به قوانین فیفا وظیفه داریم برای ورزشکاران پرونده پزشکی تشکیل دهیم تا برای حضور در باشگاه ها و تیم های پرونده کامل پزشکی داشته باشند.
ورزشی**1828**1067**1545
کد N1272010

وبگردی