آفتاب

گودرزی: ورزش زنان کمترین آسیب های اجتماعی را دارد

گودرزی: ورزش زنان کمترین آسیب های اجتماعی را دارد

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان ، گفت: در ورزش زنان کمترین میزان بزه و آسیب های اجتماعی وجود دارد.

به گزارش ایرنا، محمود گودرزی روز شنبه در نشست مشترک معاونت امور ورزش بانوان کشور با مسئولان ورزش بانوان استان ها و نواب رئیس فدراسیون های ورزشی در آکادمی ملی المپیک، اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه ورزش بانوان صورت گرفته است و تغییر نگاه و رویکرد در این حوزه به سمت فضای بهتر چه در فدراسیون ها و چه در ادارات کل و در دیگر موارد درحال رخ دادن است.
گودرزی افزود: وضعیت حوزه بانوان بهتر است اما مطلوب نیست که البته باید به نحوی دیگری تقویت شود. ما جزو وزارتخانه های نادری هستیم که معاونت بانوان داریم.
وزیر ورزش اظهار داشت: به نظر می رسد بانوان به دور از تنش به فعالیت های اجتماعی خود می پردازند. در کشور ما چنین اندیشه ایی وجود ندارد که زن جایگاهش در خانه است و دولت نیز تاکید دارد که بانوان باید در فعالیت های مختلف حضور فعالی داشته باشند و در عرصه های رقابت با اقتدار حضور یابند.
گودرزی گفت: شما بانوان هم باید پیگیر تثبیت جایگاه به حق خود در جامعه باشید.
وی ادامه داد: در ورزش بانوان کمترین بزه و آسیب های اجتماعی را داریم. توصیه می کنم کسانی که بر اساس گزارش های نادرست درباره بانوان کار می کنند تجدید نظر کنند. ورزش بانوان رو به رشد است بانوان در حوزه قهرمانی برای نخستین بار در تاریخ المپیک رکورد شکنی کرده اند که همه این ها اتفاق های خوشایندی است که در حال رخ دادن است.
وزیر ورزش گفت هرچه فرزندان به حوزه ورزش سوق داده شوند سلامت جامعه را تضمین می کند. برای همه شما بانوان آرزوی موفقیت داریم و تلاش شده همواره سهم بانوان طبق حقوق به حق آنها صیانت شود.
گودرزی اظهار داشت: اگر بانوان ورود قوی در عرصه ها داشته باشند به همان میزان دفاع ما محکم تر خواهد بود.
وی گفت: امیدواریم مسائل و موانعی که در مسیر ارتقا بانوان ورزشکار وجود دارد،برطرف کنیم.
وزیر ورزش و جوانان در عین حال تاکید کرد که نباید رفتار اشتباه عده ای معدود به همه جامعه ورزش منزه زنان نسبت داده شود.
ورزشی 9250 ** 2024 ** 1701
کد N1271841

وبگردی