آفتاب
با حضور فوتبالیست های سرشناس؛

مراسم چهلم مهرداد اولادی در قائمشهر برگزار شد

مراسم چهلم مهرداد اولادی در قائمشهر برگزار شد

ساری - ایرنا - مراسم چهلمین روز درگذشت مهرداد اولادی بازیکن تیم های مطرح فوتبال کشور عصر پنجشنبه با حضور چهره های سرشناس فوتبال و علاقه مندان به این بازیکن بر سر مزارس در روستای قادیکلای بزرگ شهرستان قائمشهر برگزار شد.

این مراسم که جمع زیادی از مردم قائمشهر در آن شرکت داشتند با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط میثم بائو دیگر فوتبالیست مطرح قائمشهری آغاز شد.
نادر دست نشان ، علی علیپور ، جواد کاظمیان ، پژمان نوری ، شیث رضایی و حسین بادامکی تعدادی از چهره های فوتبالی کشور بودند که در این مراسم حضور داشتند.
جمعی از هواداران فوتبال و دوستداران مهرداد اولای هم با پوشیدن لباس های مشکی که شماره 33 بر آن نوشته شده بود ، در این مراسم شرکت کردند.
هواداران و فوتبال دوستان علاوه بر قرائت فاتحه بر سر مزار اولادی ، به صورت دستجمعی شعارهای' اولادی روحت شاد ' ، ' مهرداد باتعصب ' و همخوانی شعر ' اولادی ای امید شهر خسته/نفس من به نفس تو بسته/نمی ذاریم هیچ وقت ما تو را تنها/با تو هستیم تا آخر دنیا ' ، نسبت به این فوتبالیست جوان کشور ادای احترام کردند.
علی علیپور مهاجم قائمشهری پرسپولیس که چند روز پیش مراسم عروسیش را برگزار کرد ، با پوشیدن پیراهن مشکی بر سر مزار اولادی حاضر شد و با خانواده وی ابراز همدردی کرد.
مرحوم مهرداد اولادی بازیکن اسبق تیم های استقلال و پرسپولیس که سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را هم داشت ، 31 فروردین ماه سال جاری در گذشت.
اولادی چهارم خرداد سال ۱۳۶۴ در قائمشهر دیده به جهان گشود و بازی فوتبال را نیز از کودکی در کوچه پس کوچه های این شهر تمرین کرد.
وی پس از رسیدن به مرحله حرفه ای در رده ملی برای تیم‌های جوانان ایران ، امید ایران و تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت.
اولادی در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم‌های الشباب امارات، ملوان، پرسپولیس، استقلال تهران و نفت تهران را داشت .
م-م/1654*شبس*1613
کد N1270054

وبگردی