آفتاب

تغییرات جدید توییتر برای کاهش محدودیت کاراکترها

تغییرات جدید توییتر برای کاهش محدودیت کاراکترها

در یک دهه گذشته، توییت‌های منتشر شده در شبکه اجتماعی توییتر در قالب امکان بهره‌گیری از تصاویر، ویدئوها، هشتگ‌ها و دیگر المان‌های توصیفی ...

آی‌تی‌ ایران:در یک دهه گذشته، توییت‌های منتشر شده در شبکه اجتماعی توییتر در قالب امکان بهره‌گیری از تصاویر، ویدئوها، هشتگ‌ها و دیگر المان‌های توصیفی از محدودیت 140 کاراکتری فراتر نرفته‌اند. حالا اما توییتر با تایید شایعات در وبلاگ خود از اعمال تغییراتی برای پویایی هرچه بیشتر این شبکه اجتماعی خبر داده است.

 

توییتر در وبلاگ خود می‌نویسد: در ماه‌های پیش رو تغییراتی را به‌منظور ساده‌سازی هرچه بیشتر توییت‌ها اعمال خواهیم کرد که به‌روزرسانی المان‌ها و فاکتورهای لحاظ شده در محدودیت 140 کاراکتری نیز از جمله آن‌ خواهد بود. به‌عنوان مثال، منشن کردن افراد با هندل یعنی نوشتن @names در پاسخ‌ها یا ضمیمه‌های چندرسانه‌ای (مانند عکس‌ها، تصاویر متحرک، ویدئوها و نظرسنجی‌ها) از این پس در زمره کاراکترهای شمارش شده قرار نخواهند گرفت.» براساس اعلام توییتر با اعمال تغییرات جدید، هنگامی که ضمیمه‌هایی مانند عکس‌ها، تصاویر متحرک، ویدئوها، نظرسنجی‌ها یا توییت‌های نقل قولی را به کار می‌برید، محتویات چندرسانه‌ای از دسته‌های یادشده در محدودیت کاراکتری توییت شما لحاظ نخواهد شد. به این ترتیب، فضای بیشتری برای استفاده از کلمات باقی خواهد ماند.همچنین با پیاده‌سازی به‌روزرسانی جدید، امکان استفاده از دکمه ری‌توییت یا توییت مجدد، در قسمت توییت‌های شخصی شما فراهم خواهد شد تا بتوانید به‌سادگی به بازتوییت یا نقل از توییت خود در جهت انعکاس بهتر احساس و مفاهیم بپردازید. توییتر عنوان کرده این به‌روزرسانی در چند ماه آینده به مرحله اجرا درخواهد آمد اما در روز جاری این خبر را به‌منظور آگاه‌سازی کاربران و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مختلف منتشر کرده است. توییتر در پایان نیز عنوان کرده علاوه بر به‌روزرسانی‌های یادشده، برنامه‌هایی برای بهره‌وری هر چه بیشتر کاربران از توییت‌های منتشر شده در قالب این شبکه اجتماعی در نظر دارد.

کد N1268907

وبگردی