آفتاب

گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه «ما» در سال 95

گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه «ما» در سال 95

نخستین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه‌‌های شرکت بیمه «ما» در سال 95 با حضور مهندس مجید صفدری مدیرعامل، حجت بهاری‌فر عضو ...

گروه بنگاه‌ها:نخستین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه‌‌های شرکت بیمه «ما» در سال 95 با حضور مهندس مجید صفدری مدیرعامل، حجت بهاری‌فر عضو هیات‌مدیره، معاونان، مدیران ستاد و روسای شعب و باجه‌ها در مشهد مقدس برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمه ما، در اين گردهمایی دو روزه كه با هدف تبادل‌نظر مديران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت‌‌ها و پتانسيل‌هاي شعب برگزار شده بود، مهندس مجید صفدری مدير عامل شركت بيمه «ما» در خصوص وظايف مديران شعب و نمایندگان در راستای مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع، عملكرد و افتخارات شركت در يك‌سال گذشته و همچنین اهداف پيش رو در جهت کسب پرتفوی پیش‌بینی شده به ارائه نكات مهمي پرداخت.

وي ضمن قدردانی از تمام مدیران، روسای شعب و باجه‌‌ها و همکاران شعب و نمایندگان شبکه فروش در خصوص ويژگي‌‌هاي مثبت شركت تصريح كرد: همكاران و نيروي انساني همگي از نيروهاي فني،جوان، متخصص و زبده صنعت بيمه هستند، ضمن آنكه يكي از بزرگ‌ترين بانك‌‌هاي كشور يعني بانك ملت و صندوق بازنشستگی وزارت نفت به‌عنوان سهامداران بزرگ این شركت هستند. مدير عامل شركت بيمه «ما» در خصوص اهداف اين شركت تاكيد كرد: به‌عنوان یک شرکت خدماتی فعالیت‌‌هایمان باید براساس دقت، سرعت، شفافیت در اطلاع‌رسانی و رضایت مشتری باشد.

وی تصریح کرد: پرداخت خسارت وظیفه یک شرکت بیمه‌ای است نه مزیت رقابتی، مساله‌ای که باعث رضایتمندی مشتریان می‌شود، دادن اطلاعات شفاف به آنهاست. همان گونه که بانک ملت یک مجموعه مشتری‌محور است و به بازاریابی مدرن اعتقاد جدی دارد و ما نیز مشتری‌مداری را در مجموعه بیمه «ما» نهادینه خواهیم کرد.

کد N1268888

وبگردی