آفتاب

پارک علم و فناوری نرم و هویت ساز تاسیس می شود

پارک علم و فناوری نرم و هویت ساز تاسیس می شود

تهران- ایرنا- براساس تفاهم نامه سه جانبه ای که امروز (چهارشنبه) بین دانشگاه علم و فرهنگ،ستادتوسعه فناوری های نرم و هویت ساز ریاست جمهوری و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی منعقد شد، پارک علم و فناوری نرم و هویت ساز تاسیس می شود.

به گزارش ایرنا از دانشگاه علم و فرهنگ، رئیس دانشگاه علم وفرهنگ در مراسم انعقاد این تفاهم نامه گفت: امروزه موضوعات فرهنگی و اقتصاد فرهنگ جز ملزومات اقتصاد مقاومتی است.
دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو، ماهیت جهاد دانشگاهی را پژوهشی و تحقیقاتی اعلام کرد و افزود: این مجموعه در حال انجام کارهای بزرگی در سطح کلان است و ما نیز از دل جهاد برآمده ایم.
وی از راه اندازی 15بنیاد توسعه کسب و کار در این دانشگاه خبر دارد و گفت:‌ دانشگاه علم و فرهنگ مکانی مناسب برای رشد، توسعه و شکوفایی علم و دانش است.
رئیس دانشگاه علم و فرهنگ عنوان کرد: دانشگاه علم و فرهنگ در آینده ای نزدیک می تواند با ارتباطات بین المللی و تجاربی که دارد به الگویی برای سایر دانشگاه ها تبدیل شود.
این تفاهم نامه بین دانشگاه علم و فرهنگ، ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز ریاست جمهوری و سازمان تجاری سازی فناوری واشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی به امضا رسید.
علمی ** 1201 **1440
کد N1268764

وبگردی