آفتاب

پایان کار ۲ تپانچه زن کشورمان/ باقری از صعود به فینال تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان بازماند

پایان کار ۲ تپانچه زن کشورمان/ باقری از صعود به فینال تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان بازماند

آخرین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ با برگزاری رشته تپانچه بادی بانوان به پایان رسید و طی آن ۲ نماینده کشورمان از حضور در فینال بازماندند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  و به نقل از فدراسیون تیراندازی، صبح امروز در روز پایانی مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ  2 بانوی کشورمان در مصاف با 104 تیرانداز در رشته تپانچه بادی نتوانستند به فینال راه یابند. در این رقابت‌ها، گلنوش سبقت الهی بانوی المپیکی کشورمان با کسب امتیاز 380 توانست بالاتر از تیرانداز ترکیه‌ای دارنده مدال  طلای بازی‌های آسیایی  2015 در جایگاه سی و دوم جهان و الهام هریجانی دیگر ملی‌پوش کشورمان با کسب امتیاز 378 در جایگاه چهل و ششم جهان به کار خود پایان داد.

گفتنی است، در این رشته کشورهای تایلند، چین دو تیرانداز، چین تایپه، بلاروس، اسپانیا، فرانسه و صربستان به فینال راه پیدا کردند.

* باقری از صعود به فینال تفنگ 50 متر سه وضعیت بازماند

در ادامه مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ، حسین باقری تنها نماینده کشورمان پس از راهیابی به مرحله نیمه نهایی تفنگ 50 متر سه وضعیت از صعود به فینال بازماند.
مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ آلمان امروز در حالی پیگیری شد که حسین باقری، تنها نماینده کشورمان در رشته تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی در جایگاه سی‌وهشتم گروه دوم ایستاد و پس از راهیابی به مرحله نیمه نهایی در رقابت با 70 تیرانداز مطرح دنیا با کسب امتیار1158٫50با قرار گرفتن در جایگاه 60 جهان به کار خود پایان داد.

نماینده کشورهای امریکا، ایتالیا، صربستان، کرواسی، فرانسه، هلند، اوکراین و استرالیا به فینال راه یافتند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ با حضور 725 ورزشکار از 85 کشور جهان از 30 اردیبهشت تا 6 خرداد ماه در شهر مونیخ آلمان برگزار می‌شود.

 

کد N1268665

وبگردی