آفتاب
از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفت

اختصاص 92 میلیارد ریال بابت پروژه توسعه تولید داروهای گیاهی

اختصاص 92 میلیارد ریال بابت پروژه توسعه تولید داروهای گیاهی

تهران- ایرنا- مدیر نظارت واحد تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از پرداخت 92 میلیارد ریال از سوی این صندوق به یک شرکت دانش بنیان بابت پروژه توسعه تولید داروهای گیاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، هاشم بنی هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و هیات همراه و انجام کلنگ زنی پروژه یاد شده در کاشان افزود: پروژه توسعه تولید شرکت باریگ اسانس امروز با توجه به بازار فروش و توسعه بازار داده های گیاهی به منظور افزایش ظرفیت تولید این شرکت، انجام شده است.
وی با اشاره به این که افزایش ظرفیت تولید جزو برنامه های راهبردی این شرکت به حساب می آید، بیان کرد: حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی برای بخش ساختمان، تاسیسات، اتاق تمیز، خرید تجهیزات مورد نیاز طرح و سرمایه در گردش به مدت یک تا شش سال پرداخت می شود.
وی بیان کرد: دوره حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از این شرکت شش سال به طول می انجامد که شامل دو سال پرداخت تسهیلات، یک سال تنفس و مابقی در زمینه بازپرداخت تسهیلات تنظیم شده است.
بنی هاشمی بیان کرد: به این شرکت از سوی صندوق 92 میلیارد ریال برای انجام تمامی فرایندهای احداث ساختمان، تاسیس خرید ماشین آلات و سرمایه در گردش پرداخت شده است.
وی یادآور شد: ساختمان توسعه تولید که امروز کلنگ آن زده شد، تصویری از آینده شرکت و ایجاد واحدهای مدرن تر و قوی تر در زمینه تولید است و این خط تولید برای تولید داروهای گیاهی اعم از شربت، قرص و کپسول می باشد.
وی یادآور شد: 28 نوع داروی دانش بنیان در این شرکت شناخته شده که حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تولید این داروها انجام شده است.
علمی**9340**3061**2017
کد N1268401

وبگردی