آفتاب
مسئول کمیته واگذاری باشگاه نفت:

منعی برای فروش باشگاه نفت به شهرستان ها نداریم/ نهم خرداد تکلیف مشخص می شود

منعی برای فروش باشگاه نفت به شهرستان ها نداریم/ نهم خرداد تکلیف مشخص می شود

تهران - ایرنا - مسئول کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران، گفت: برخلاف برخی اظهار نظر ها تا این لحظه هیچ منع قانونی برای واگذاری باشگاه نفت به شهرستان ها پیدا نکرده ایم.

عیسی آل اسحاق روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت: جلسه توجیهی فروش باشگاه نفت تهران ساعت 16 فردا چهارشنبه با حضور متقاضیان این باشگاه برگزار خواهد شد و شرایط مالی باشگاه ها را توضیح خواهیم داد.
وی ادامه داد: روز شنبه خریداران پیشنهادهای خود را مطرح و ظرف همان روز یا یکشنبه نهم خردادماه نتیجه بررسی ها اعلام خواهد شد.
مسئول کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران در رابطه با قیمت پایه مد نظر این باشگاه برای خریداران، گفت: هیچ مبلغی در نظر گرفته نشده و باشگاه نفت به بالاترین پیشنهاد به فروش خواهد رسید.
وی در رابطه با اینکه پیش بینی این باشگاه درصورت پایین بودن پیشنهاد ها چیست، اظهار کرد: پیشنهادهای ارائه شده را به مسئولان خود تحویل می دهیم و اگر مبلغ زیاد بالا نباشد، می توانیم باشگاه را به فروش نرسانیم.
آل اسحاق در خصوص اظهار نظر مسئولان هیات فوتبال استان تهران و مخالفت آنها با واگذاری باشگاه نفت تهران به شهرستان ها، گفت: تا امروز و این لحظه منع قانونی برای واگذاری باشگاه نفت تهران به شهرستان ها وجود ندارد مگر اینکه در آینده منعی به وجود آید.
وی در رابطه با اینکه گفته می شود ملوان یکی از خریداران باشگاه نفت است، تصریح کرد: این مساله را من هم شنیده ام.
آل اسحاق با اشاره به اینکه یکی از مخالفان جدی واگذاری باشگاه نفت هستم، گفت: به دلیل ظرفیت های بالای نفت یکی از مخالفان این واگذاری هستم اما وقتی وزیر و مدیرعامل شرکت نفت تصمیمی می گیرند، باید خواسته آنها به بهترین اجرا شود.
ورزشی **9118**1379
کد N1266586

وبگردی