آفتاب

نماینده ولی فقیه درکهگیلویه وبویراحمد: انتظار فرج تحول آفرین است

نماینده ولی فقیه درکهگیلویه وبویراحمد: انتظار فرج تحول آفرین است

یاسوج-ایرنا- نماینده ولی فقیه درکهگیلویه وبویراحمد ونماینده مردم این استان درمجلس خبرگان رهبری باتبریک سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) گفت: انتظار فرج امام عصر(عج) به عنوان برترین اعمال و عبادت ها موجب تحول آفرینی شگرف درمردم و جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی روز یکشنبه در آیین جشن نیمه شعبان در یاسوج افزود: باید آمادگی فکری و روحی همه جانبه بین مردم برای ظهور امام زمان (عج) وجود داشته باشد.
وی بیان کرد: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حجت های الهی بر مردم هستند و مسیر رسیدن بشر به رشد و کمال نیز به وسیله آنها پیموده می شود.
ملک حسینی با اشاره به اینکه دو نوع حجت وجود دارد، اظهار کرد: عقل حجت درونی و انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) نیز حجت های بیرونی و ظاهری هستند.
وی عنوان کرد: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ازجمله حضرت مهدی(عج) به عنوان حجت های الهی بر مردم بهترین الگو برای دستیابی بشر به سعادت دنیوی و اخروی محسوب می شوند.
ملک حسینی ابراز داشت: جهان هستی هرگز از حجت های الهی خالی نیست زیرا در این صورت ظرفیت های نهفته انسان ها شکوفا نشده و بستر برای رسیدن بشر به رشد و کمال نیز فراهم نمی شد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: چنانچه بشر به حجت های الهی اقتدا نکند سقوط و نابودی مادی و معنوی او حتمی است.
ملک حسینی گفت: حضرت مهدی (عج) دوازدهمین و آخرین حجت الهی بر مردم است و باید بیش از پیش این امام را در تمامی ابعاد و زمینه ها شناخت.
وی بیان کرد: شناخت امام زمان (عج) موجب مهرورزی و نزدیکی هر چه بیشتر انسان ها به آن حضرت می شود و تحقق این امور مهم نیز مایه نجات بشریت است.
ملک حسینی اظهار کرد: دوران غیبت حضرت مهدی (عج) زمان حسرت، نکبت، سیاهی، فلاکت، بدبختی، رنج، محنت و گمراهی برای بشریت خواهد بود.
وی عنوان کرد: امام عصر (عج) پس از ظهور در نبرد بین حق و باطل و عدل و ظلم نقش آفرینی کرده و بر جهان هستی مدیریت می کند.
ملک حسینی ابراز داشت: امام زمان (عج) تجسم تمامی خوبی ها، نیکی ها، فضیلت ها، مکارم اخلاقی و میراث دار انبیای الهی است.
وی افزود: دوران ظهور حضرت مهدی (ع) عصر طلایی برای شکوفایی همه جانبه ظرفیت های بشر را رقم خواهد زد.
جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و قشرهای مختلف مردم استان حضور گسترده و پرشوری در این آیین جشن داشتند.
در این آیین جشن برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری شامل مداحی، مولودی خوانی، سرود و قرائت شعر اجرا و شش نفر از آقایان طلبه حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد نیز عمامه گذاری شدند.
7535/6162/1352
کد N1262619

وبگردی