آفتاب
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ایران اسلامی مرهون فداکاری جوانان مومن در دوران انقلاب و دفاع مقدس است

ایران اسلامی مرهون فداکاری جوانان مومن در دوران انقلاب و دفاع مقدس است

تهران - ایرنا - رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز، دشمنان سعی دارند با ناامید کردن جوانان به آینده و ایجاد یأس در دل آنان، نیروی عظیم و سازنده جوانان را به انفعال بکشانند، درحالی که کشور مرهون فداکاری جوانان مومن و متعهد در دوران انقلاب و دفاع مقدس است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم درآیین گرامیداشت روز جوان که صبح امروز (پنجشنبه ) در سالن همایش های کوثر سازمان مزبور گفت: جوانان کشورمان همواره در چارچوب اهداف عالیه نظام گام برداشته اند و امروز دشمنان سعی دارند با ناامید کردن آنها به آینده، در دل آنها ایجاد یاس نمایند.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم افزود: رهبر فرزانه انقلاب همواره بر حفظ شخصیت و تکریم جوانان در مراکز آموزش سربازی تاکید دارند و رعایت شان و شخصیت جوانان در این مراکز را خاطرنشان می سازند.
وی گفت : سازمان عقیدتی سیاسی نیز با تشکیل کارگروهی ضمن حضور در مراکز آموزش سربازی ارتش، از نزدیک با فرماندهان و مسئولان مربوطه، راهکار های تکریم سربازان را مورد بررسی قرارداده و عملیاتی ساخته اند.
نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: فضای مناسب مراکز نظامی بر روی جوانان تأثیر گذار و تعیین کننده است و در نوع نگرش و بینش آنان در آینده و بعد از خدمت سربازی به نظام و کشور موثر خواهد بود.
به گفته رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش چنانچه این رفتار ها در جهت خدمت به مردم باشد، مثبت ارزیابی می شود و در غیر این صورت نیروی انسانی را که از بزرگ ترین سرمایه هر سازمان و کشوری است، از حالت سازنده به انفعال و بلکه مخرب تبدیل خواهد شد.
آل هاشم در ادامه به ویژگی های شخصیتی جوانان مومن و انقلابی پرداخت و داشتن روحیه امید، ایمان، شجاعت، آینده نگری و خدمت به مردم را از جمله این ویژگی ها برشمرد.
سیام** 9132 ** 1559
کد N1258976

وبگردی