آفتاب
به مناسبت نیمه شعبان؛

همراه اول: مسجد جمکران زیرپوشش اینترنت پرسرعت بی سیم قرار گرفت

همراه اول: مسجد جمکران زیرپوشش اینترنت پرسرعت بی سیم قرار گرفت

تهران-ایرنا- شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) اعلام کرد: مسجد جمکران برای جشن نیمه شعبان زیر پوشش وای فای (اینترنت پرسرعت بی سیم) قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، خدمت وای فای آفلودینگ (wifi offloading) نیز برای افزایش ظرفیت اینترنت مشترکان همراه اول در جمکران، به مناسبت ایام نیمه شعبان راه اندازی شده است.
گزارش افزود: در مسجد جمکران به منظور رفاه حال زائران در نیمه شعبان، با راه اندازی یک شبکه سوئیچ سیستم( BSC )و اضافه کردن 6 سایت دایمی و 3 سایت سیار، ظرفیت شبکه این اپراتور نسبت به سال گذشته به بیش از 3 برابر افزایش یافت.
همچنین برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل ارتباطی در این ایام جشن و شادی، یک سوئیچ و یک BSC از استان اصفهان به عنوان پشتیبان در نظر گرفته شده است.
علاوه بر این، دارندگان بسته های نوترینو می توانند در این مکان از وای فای پرسرعت همراه اول استفاده کنند. این سرویس برای نخستین بار توسط همراه اول و به مناسبت بهره برداری از خدمات و توسعه شبکه پهن باند استان قم، در اردیبهشت ماه سال گذشته و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم راه اندازی شد.
همراه اولی ها می توانند برای دریافت تنظیمات و استفاده از این سرویس نوین، وای فای گوشی خود را روشن و گزینه help را انتخاب کنند.
قرار است همراه اول در چند نقطه از مسجد مقدس جمکران، ایستگاه هایی را برای پاسخگویی به مشترکان در خصوص نحوه استفاده از سرویس وای فای آماده کند.
همچنین به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، همراه اول از ارائه آواهایی به این مناسبت در فهرست آواهای انتظار خود خبر داد.
مشترکان این اپراتور می توانند با ارسال کد آوا به سرشماره8989 از بین آواهای «آه العجل ای امام زمان (عج) با کد 69564»، «سلام با کد 82447»، «به طه به یاسین با کد 43416»، «به طه به یاسین2 با کد 63815»، «روزی تو خواهی آمد با کد32572» و «عصر جمعه با امام زمان (عج) با کد 33467»، آوای مورد نظر خود را فعال کنند.
ارتباط وای-فای بیشتر بر پایه ارتباط شبکه اینترنت به صورت بی‌سیم تأکید می‌کند و همین امر باعث محبوبیت بسیار زیاد آن شده‌است. با استفاده از این تکنولوژی به راحتی در مسافرت، هواپیما و یا هتل می‌توان از طریق رایانهٔ همراه به اینترنت متصل شد.
اقتصام**2078**1561
کد N1257531

وبگردی