آفتاب

ابراز رضایت میهمانان خارجی تور دوچرخه سواری آذربایجان از میزبانی استان اردبیل

ابراز رضایت میهمانان خارجی تور دوچرخه سواری آذربایجان از میزبانی استان اردبیل

اردبیل - ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : دوچرخه سواران و رکابزنان خارجی حاضر در سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان از میزبانی دو روزه این مسابقات بسیار راضی بودند.

ایوب بهتاج سه شنبه در حاشیه آیین شروع مرحله پنجم این مسابقات در شهر سرعین افزود: این امر ثابت می کند که استان اردبیل دارای شرایط میزبانی مسابقات بین المللی است .
وی بیان کرد: استان اردبیل به جد بدنبال برگزاری مساببقات بین المللی است و قرار است مسابقات آسیایی والیبال نمیز امسال در استان برگزار شود.
مدیر سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان نیز گفت: میزبانی سرعین در این تور بسیار ستودنی بود .
جمشید نظمی اضافه کرد: رضایت تیم ها و میهمانان خارجی از میزبانی ایران در تور دوچرخه سواری یکی از اهداف ما در این تور بود که خوشبختانه حاصل شده است.
او اظهار کرد: مسیر تبریز به سرعین یکی از زیباترین مسیرهای تور سی و یکم بود و همچنین مدیران شهری و همه عوامل درگیر در این مرحله همکاری بسیار خوبی داشتند.
وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم ما این است که تیمهای خارجی با دیدگاه خوبی نسبت به ایران به کشورهای خود برگردند و خوشبختانه در جلسه دیشب مدیران تیم ها، آنها از میزبانی گرم ایرانی ها رضایت داشتند.
مدیر تور سی و یکم عنوان کرد: خوشبختانه این دیدگاه در نظر میهمانان خارجی ایجاد شده و ما به یکی از اهدافی که داشتیم، رسیدیم.
17 تیم خارجی از چهار قاره و چهار تیم از کشورمان در این تور حضور دارند و از بین 21 تیم خارجی و داخلی ، یک تیم حرفه ای پروکنتینتال ، 16 تیم باشگاهی نیمه حرفه ای و چهار تیم ملی حضور دارند.
سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان 24 الی 29 اردیبهشت ماه در مجموع 1005 کیلومتر در شش مرحله در مسیر استانهای آذربایجان غربی ، اردبیل و آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا ، در آیینی در شهر سرعین از ' اروین کیست ماکر' از کشور هلند به عنوان کمیسر ارشد و ' اوله اولسن' از کشور دانمارک به عنوان افسر آنتی دوپینگ برای حضور در سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از سوی UCI در این مراسم تجلیل شد.
مرحله پنجم تور دوچرخه سواری آذربایجان امروز از شهر توریستی سرعین به طرف پیست اسکی سهند و با حضور 87 رکابزن آغاز شد.
6016
کد N1255971

وبگردی