آفتاب
منتخب مردم خدابنده در مجلس دهم:

لزوم احترام به نگرش و انتظار مردم برای ایجاد تغییر در مجلس دهم

لزوم احترام به نگرش و انتظار مردم برای ایجاد تغییر در مجلس دهم

زنجان - ایرنا- منتخب مردم شهرستان خدابنده در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: در شرایط حاضر لازم است نسبت به نگرش و انتظار مردم به ایجاد تغییر در مجلس دهم احترام قائل شویم.

احمد بیگدلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم ارتباط دوسویه مجلس و دولت با همدیگر افزود: دولت و مجلس باید به نفع مردم و برای حل مسائل و مطالبات اساسی آنها به ویژه در خصوص اقتصاد، معیشت و اشتغال با یکدیگر شراکت کرده و با تعامل هرچه بیشتر زمینه رفع نارسایی ها را فراهم کنند.
وی به اکثریت داشتن فراکسیون امید و وفاداری اعضای لیست امید به این فراکسیون در ترکیب مجلس دهم اشاره و خاطرنشان کرد: کسانی که به نام لیست امید وارد مجلس شده اند دنبال امید و راهگشایی برای حل مسائل و مشکلات مردم در سایه عقلانیت هستند.
بیگدلی به ضرورت تکیه بر خرد جمعی در تصمیم گیری ها اشاره کرد و افزود: در شرایط حاضر همسویی و همگرایی با دولت برای تحقق توسعه همه جانبه کشور می تواند روند حل مسائل و مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی و بهداشت و سلامت را تسریع کند.
وی به لزوم تقویت زیرساخت ها در خدابنده برای جذب و حمایت واقعی از سرمایه گذاران در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با بخش کشاورزی و حمایت از طرح های تولیدی و اشتغالزا از نیازهای اساسی خدابنده در زمان حاضر است.
وی افزود: تسریع در اجرا و تکمیل پروژه راه ارتباطی سلطانیه - کبودرآهنگ که تاثیر بسزایی می تواند در توسعه خدابنده داشته باشد از طرح های اولویت دار برای این شهرستان است.
7312/6085
کد N1254905

وبگردی