آفتاب
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی:

انجام تعمیرات اساسی در پایانه های نفتی/ایران آماده افزایش صادرات

انجام تعمیرات اساسی در پایانه های نفتی/ایران آماده افزایش صادرات

بوشهر- مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: ۱۰۰مورد تعمیرات اساسی در پایانه های نفتی با هدف تقویت زیرساخت های صادراتی کشور انجام شد.

سید پیروز موسوی عصر دوشنبه در حاشیه تعمیرات اساسی پایانه های نفتی خارگ در گفتگو با خبرنگار مهر از انجام بیش از ۱۰۰ مورد تعمیرات اساسی در پایانه های خارگ، عسلویه و نکا با هدف تقویت زیرساخت های صادراتی کشور خبر داد.

وی افزود: با توجه به شرایط پساتحریم و تلاش‌های صورت گرفته برای افزایش صادرات نفت کشور، آمادگی لازم در پایانه‌های نفتی ایران نیز ایجاد شده است.

موسوی از نوسازی و بهسازی تاسیسات پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یک راهبرد اساسی در این راستا نام برد و گفت: با همت و تلاش شبانه روزی پرسنل زحمنکش و متعهد شرکت پایانه های نفتی ایران در بخش هایی مختلف فنی و مهندسی و عملیات، بزرگترین تعمیرات اساسی با موفقیت انجام شده است.

وی از ۵۱ مورد تعمیرات اساسی در پایانه های نفتی خارگ، ۴۲ مورد در عسلویه و ۱۵ مورد تعمیرات اساسی در شمال کشور در هفته های اخیر خبر داد.

موسوی گفت: در هفته های اخیر برای اصلاح و نصب تجهیزات و قطعات جدید در پایانه نفتی خارگ ۴۶۰ مورد، در شمال ۱۰۴ مورد و در عسلویه ۲۰۵ مورد ، فعالیت تخصصی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به ایجاد آمادگی لازم برای افزایش تولید و صادرات نفت خام، گفت: پروژه‌های متعدد نوسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی تأسیسات و زیرساخت‌ها انجام شده است.

کد N1254379

وبگردی