آفتاب

ماجرای مرموز ازدواج باران کوثری + عکس همسرش

ماجرای مرموز ازدواج باران کوثری + عکس همسرش

آیا باران کوثری متاهل است ؟

اران کوثری اکنون 30 سال دارد و می توان گفت تقریبا از کودکی بازیگری را شروع کرده . اولین بازی او در فیلم « بهترین بابای دنیا » در سال 70 بود که کارگردانی این مجموعه را داریوش فرهنگ بر عهده داشت .

پدر او جهانگیر کوثری « تهیه کننده و کارشناس در زمینه ی فوتبال » می باشد و مادرش « رخشان بنی اعتماد » کارگردان خوب کشورمان است .

سال 85 را می توان یکی از رویایی ترین سالها برای باران کوثری دانست زیرا در این سال با بازی در فیلم صاحبدلان که در ماه رمضان پخش شد ، به شهرت رسید و بخاطر بازی در فیلم های روز سوم و خون بازی توانست در بهمن ماه در بیست و پنجمین جشنواره ی فیلم فجر جایزه ی سیمرغ بلورین را نصیب خود کند .

اما از سال 90 تا 92 به عبارتی دوران افول او به حساب می آمد زیرا در این دو سال کاملا ممنوع التصویر شده بود و دوران سختی را گذراند . او چگونگی ممنوع التصویر شدنش را در فیلم مستانه به نمایش گذاشت و کاملا دیالوگ هایی که سحر دولتشاهی به مامور واحد حراست سینما و تلوزیون می گفت ، تماما حرف های واقعی باران کوثری با مامور واحد حراست سینما و تلوزیون بود اما علت ممنوع التصویری او معلوم نشد .

باران کوثری با بازی در فیلم « عصبانی نیستم » به ماجرای ممنوع التصویری اش خاتمه داد اما هنوز این فیلم بنا به دلایلی پخش نشده .

اما ماجرای ازدواج او که هنوز توسط خودش نه رد و نه تایید شده به طور مرموزانه سر جای خود باقی مانده است ولی فقط چند قطعه عکس از او و مردی منتشر شده که همه حدس می زنند باران کوثری به طور مخفیانه و بدون هیچ سر و صدایی ازدواج کرده .

کد N1249828

وبگردی