آفتاب
رئیس جدید هیات‏مدیره مخابرات:

مخابرات یک کشتی گنج به گل نشسته‏است

مخابرات یک کشتی گنج به گل نشسته‏است

حالا نزدیک به یک هفته از تغییر و تحولات در شرکت مخابرات می‏گذرد. اعضای هیات‌مدیره این شرکت در تلاش برای پیگیری برنامه‏های توسعه‏ای این شرکت ...

حالا نزدیک به یک هفته از تغییر و تحولات در شرکت مخابرات می‏گذرد. اعضای هیات‌مدیره این شرکت در تلاش برای پیگیری برنامه‏های توسعه‏ای این شرکت و در نهایت جلب رضایت وزارت ارتباطات برای تغییر تعرفه‏های مخابراتی بعد از حدود دوسال هستند. در همین زمینه، برات قنبری، رئیس هیات‌مدیره جدید شرکت مخابرات ایران، از بررسی پیشنهاد تغییر نرخ‌های مخابراتی خبر داد و اعلام کرد طرح توسعه مخابرات برای ارائه به وزارت ارتباطات، نیازمند بازنگری است. او همچنین تاکید کرده شرکت مخابرات ایران مانند یک گنج است که باید تلاش شود این شرکت به ارزش اصلی خود بازگردد.

 

برات قنبری، در گفت‌وگو با خبر‌گزاری مهر، ‏در مورد تصمیم هیات‌مدیره جدید شرکت مخابرات ایران، برای ارائه درخواست تغییر نرخ‌های مخابراتی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: موضوع نرخ‌های مخابراتی باید از سوی هیات‌مدیره جدید مورد بررسی و کارشناسی مجدد قرار گیرد و پیشنهاد جدیدی را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه خواهیم داد.وی با بیان اینکه اختلافات میان شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات در حال حل شدن است، ادامه داد: این اختلافات اگر فنی است باید در کمیته فنی مورد بررسی قرار گیرد و اگر حاکمیتی، سیاسی یا مالکیتی است باید نهادهای مرتبط در مورد آن تصمیم‌گیری کرده و اختلافات را حل کنند. اما آنچه مسلم است اینکه بدنه مدیریتی در مخابرات، باید مدیریت حرفه‌ای خود را انجام دهد. قنبری همچنین در گفت‌وگویی با «ایسنا» در خصوص انتقادات سابقش در خصوص واگذاری مخابرات گفت: اکنون هم معتقدم مخابرات یک گنج است و همان ارزش 120هزار میلیارد تومانی را دارد به همین دلیل حرف‏های گذشته خود را نقض نمی‏کنم، این دارایی اکنون به گل نشسته، اما اگر یک کشتی به گل بنشیند از ارزش خود کشتی چیزی کاسته نخواهد شد پس لازم است کشتی راکد مخابرات به آب انداخته شود و توسعه پیدا کند.

کد N1242156

وبگردی