آفتاب
مسئول يك غرفه انتشاراتي:

استقبال عمومي از نمايشگاه شهرآفتاب فراتر از مصلي است

استقبال عمومي از نمايشگاه شهرآفتاب فراتر از مصلي است

تهران-ايرنا- مدير داخلي و مسئول غرفه انتشارات ققنوس گفت: استقبال بازديدكنندگان از نمايشگاه كتاب در شهرآفتاب، فراتر از سال هاي گذشته و مصلي تهران بوده است.

مهدي حسين زادگان روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: پيش از برپايي نمايشگاه بيست و نهم، ريزش 50 درصدي بازديدكنندگان نسبت به مصلي را پيش بيني كرده بوديم؛ اما در مدت پنج روز گذشته، با توجه به استقبال خوب و پرشور مردم، تعداد شركت كنندگان بيشتر هم شده است.
وي گفت: در نمايشگاه امسال موسسه ققنوس با 800 عنوان كتاب شركت كرده كه از اين تعداد 103 عنوان كتاب چاپ اول است كه 20 عنوان آن به طور وي‍‍ژه به بيست و نهمين نمايشگاه كتاب اختصاص دارد.
حسين زادگان افزود: اين موسسه در زمينه هاي مختلف شامل تاريخ، فلسفه، رمان و ادبيات فعاليت دارد.
وي گفت: هدف اصلي انتشارات توليد كتاب براي خانواده ها است و به طور مثال براي فرزند پسر و دختر و همچنين والدين شامل پدر و مادر براي هركدام از اين افراد عضو يك خانواده آثاري برگزيده در تمامي زمينه ها به جامعه هدف ارائه مي دهد.
حسين زادگان در خصوص پرفروش ترين كتاب موسسه در زمان برپايي نمايشگاه كتاب گفت: كتاب 'ملت عشق' يك رمان خارجي با مضمون ايراني و ترجمه ارصلان صفيحي است و از تمامي اقشار و طيف هاي خاص جامعه اين كتاب را مطالعه كرده اند و مورد پسند قرار گرفته است.
وي افزود: داستان اين كتاب به يك بانوي ايراني ساكن آمريكا بازمي گردد كه در دو فاصله زماني حال و گذشته، شيفته مولانا جلاالدين محمد بلخي (مولوي) مي شود و در نثر رمان به رشته تحرير درآمده است.
حسين زادگان گفت: همچنين كتاب 'سنفوني مردگان' اثر'عباس معروفي' نيز از انتشارات ققنوس يكي ديگر از كتاب هاي پرفروش حال حاضر در نمايشگاه كتاب شهر آفتاب با استقبال خوبي مواجه شده است.
بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران از 15 تا 25 ارديبهشت ماه در شهر آفتاب برپا شده است.
فراهنگ**1417**1027
کد N1239679

وبگردی